מפרסם: Unik
תאריך: 05/02/2015 17:16
נושא: חברה
הודעה לעיתונות

יפעת זמיר מונתה למנכ"לית שקיפות בינ"ל ישראל

זמיר שימשה בתפקידים בכירים בתקשורת, באקדמיה ובניהול ארגונים מהמגזר השלישי לקידום מדיניות ושינוי חברתי
· כיהנה במשך כחמש שנים כמנכ"לית עמותת כ"ן- כוח נשים. כמנכ"לית כ"ן הפכה את הארגון לבולט ביותר בזירה המגדרית-אזרחית, וקידמה יוזמות רבות להגברת נוכחותן של נשים בזירה הציבורית

תל אביב, 5 בפברואר 2015
העיתונאית ומנכ"לית עמותת כ"ן- כוח נשים לשעבר, יפעת זמיר, מונתה למנכ"לית עמותת שקיפות בינ"ל ישראל. מינויה אושר על ידי יו"ר העמותה, השופט ומבקר המדינה (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס אשר קיבל את המלצת ועדת איתור בנושא. זמיר החליפה את עו"ד גליה שגיא, אשר כיהנה בתפקיד ב- 7 השנים האחרונות.

זמיר שימשה בתפקידים בכירים בתקשורת, באקדמיה ובניהול ארגונים מהמגזר השלישי לקידום מדיניות ושינוי חברתי. היא כיהנה במשך חמש שנים כמנכ"לית עמותת כ"ן כוח נשים. כמנכ"לית כ"ן הפכה את הארגון לבולט בזירה המגדרית-אזרחית, וקידמה יוזמות רבות להגברת נוכחותן של נשים בזירה הציבורית.

בעברה שימשה זמיר כעורכת ומגישה בשלושת ערוצי הטלוויזיה, ואף הייתה בצוות ההקמה של "חדשות ישראל", חברת החדשות הראשונה של ערוץ 10. זמיר גם יזמה וניהלה במשך עשור את פסטיבל 'אישה' בתיאטרון חולון. זמיר בעלת תואר ראשון במדע המדינה ובעלת תואר שני בספרות ובמגדר מאוניברסיטת תל אביב, בוגרת קורס ניהול בלהב, ביה"ס למינהל עסקים באונ' ת"א ובוגרת תוכנית מעוז לניהול ומנהיגות במגזר הציבורי.

עם כניסתה לתפקיד אמרה זמיר: "אני מודה למנכ"לית הפורשת, עו"ד גליה שגיא על תרומתה, וליו"ר מיכה לינדנשטראוס על האמון שנתן בי להוביל את העמותה הפועלת במרץ רב ובהצלחה לחיזוק ערכי היושרה הלאומית, כיבוד החוק, האתיקה, השקיפות וטוהר המידות. האתגרים הניצבים בפנינו בנושא זה עוד רבים, ואפעל לרתום לפעילותנו מצטרפים חדשים ושותפים מהמגזר הציבורי והעסקי על מנת להציב את השקיפות והמאבק בנגע השחיתות הפושה בקרבנו כגורם מוביל בסדר היום הציבורי בישראל".

עמותת "שקיפות בינ"ל-ישראל", נוסדה בשנת 1999 ע"י פרופ' דב יזרעאלי במטרה לקדם נורמות של אתיקה ושקיפות כחלק מהמאבק לצמצום השחיתות בחברה הישראלית. העמותה הינה השלוחה הישראלית של ארגון שקיפות בינ"ל העולמי Transparency-International המוביל את המאבק נגד שחיתות בעולם. במסגרת עבודתה העמותה פועלת בשיתוף המגזר העסקי, המגזר הציבורי והמגזר השלישי להנחלת נורמות של אתיקה ושקיפות, ומפיקה דו"חות השוואתיים על מצב השחיתות בעולם בשיתוף הארגון העולמי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.