מפרסם: רוני חסיד דוברות ויחסי ציבור
תאריך: 10/02/2015 13:34
עדכון: 10/02/2015 13:35
נושא: חברה, עבודה ורווחה
המארזים
המארזים
הודעה לעיתונות

מארזים מקורים ומשלוחי מנות לפורים שעוצבו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים

את משלוחי המנות של חג פורים אפשר להפוך לחגיגה של נתינה כפולה – למקבל משלוח המנות ולמטרה החברתית של שילוב אנשים עם מוגבלויות במעגל התעסוקה.

סטודיו אנד ג'וי, שכבר הכשיר מעל 100 אנשים עם מוגבלויות שונות מיום הקמתו ומעסיק באופן קבוע כ-30 אנשים במסגרת שיקומית ייחודית ומעצימה, מציע לחג פורים סדרה של מארזים מקוריים ומעוצבים למשלוחי מנות ומתנות לבני משפחה, ידידים, ללקוחות ועובדים.

משלוחי המנות הם בסימן של אופטימיות ושמחת חיים המאפיינים את עובדי הסטודיו שבחרו להתמודד עם המוגבלות ולהשתלב בחברה כאנשים יצרניים המתפרנסים מעמל כפיהם ויצירותיהם. את המארזים ניתן למלא באזני המן, סוכריות, חטיפים, שוקולד גורמה בכשרות בד"צ, רעשנים, ויינות ישראלים.
סדרת המארזים למשלוחי מנות לפורים כוללת:

  • מארזים מעוצבים בדמותם של אסתר המלכה ואחשוורוש מלאים בכל טוב ומיועדים בעיקר לילדים.
  • מארז "חדשות טובות" המעוצב כעיתון שכולו ידיעות חיוביות שכל אחד מאיתנו היה רוצה לקרוא. בין הכתבות : בתי חולים נסגרים עקב חוסר בחולים, השלמת קדנציה מלאה בכנסת, הישגים טכנולוגיים ומדעיים ועוד. המארז מאפשר הפוגה היתולית מהמציאות שמסביב ועומד בסימן "נהפוכו" של חודש אדר וחג פורים.
  • מארז "סמארט-בוקס" שמעוצב כמו סמארטפון, אך עם קריאה לקשר בין אנשים בצורה בלתי אמצעית. המארז הוא הזמנה להניח את הטכנולוגיה בצד ולחזור לחיות את החיים האמיתיים. חג פורים הוא הזדמנות לעצור לרגע את מרוץ החיים ולהפגש עם בני משפחה וחברים כשאתם נמצאים איתם לחלוטין ללא הסחות דעת.
  • מארזים צבעוניים בצורת אוזן המן, שקיות מתנה עם סממני חג ועוד...

סטודיו אנד ג'וי משמש כמרכז שיקום לאנשים עם מוגבלויות, הפועל באופן עצמאי. הוא אינו מקבל כספי ציבור ותמיכות וכל הכנסותיו ממכירות בלבד. העובדים נהנים ממסלול התפתחות והדרכה, שכר שעתי הוגן ותעסוקה לכל אורך השנה.

הסטודיו מבצע שליחויות מהירות לרב חלקי הארץ.

המארזים הם בטווח רחב של מחירים בהתאם למילוי כך שכל אדם ימצא את מה שמתאים לטעמו ותקציבו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוני חסיד דוברות ויחסי ציבור.