הודעה לעיתונות

יהודית רביץ בערב ההתרמה השנתי של עמותת בית הגלגלים

יום רביעי, 18.3, בשעה 19:30 בבית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב

יהודית רביץ תופיע באירוע ההתרמה השנתי של עמותת בית הגלגלים המספקת מגוון פעילויות לילדים, בני נוער ובוגרים עם נכויות פיזיות, ביום רביעי, 18.3 בבית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב. כל ההכנסות מהמופע קודש להמשך פעילות העמותה.

אברמי טורם, מנכ"ל בית הגלגלים: "ב- 36 שנות פעילותנו, העמותה חרטה על דיגלה לשלב את החניכים כחברים שווי זכויות בקהילה סביב . כדי שנצליח במשימה, לא מספיקה רק רוח ההתנדבות החיובית הפועמת בעמותה ואנו זקוקים גם לחומר. מרבית תקציבי העמותה מקורם בתרומות ואנו מקיימים ערבי התרמה שכאלו על מנת שנצליח להמשיך ולפעול בקרב עוד ועוד ילדים ובוגרים בכל הארץ , אנו מודים ליהודית רביץ על נכונותה להוביל את ערב ההתרמה השנתי של העמותה וקוראים לקהל הרחב לרכוש כרטיסים, להגיע ולהכיר את פעילות העמותה."

עמותת בית הגלגלים מקיימת מגוון פעילויות לילדים ובוגרים עם נכויות פיזיות בעזרת מדריכים/ מתנדבים, תוך מתן דגש על פיתוח היכולות החברתיות ועצמאותם של הנכים הנחוץ לשילובם בקהילה, כמו גם על האפשרות לבלות וליהנות.
לעמותה שהחלה פעילותה ב- 1979 ביוזמתה של מרים שורץ ז"ל, שישה בתים מותאמים לנכים ברחבי הארץ: במרכז הארץ (הרצליה), בירושלים (מושב אבן ספיר), בצפון (בוסתן הגליל) באום אל פאחם לאוכלוסייה הערבית ו- 2 בתים בדרום (קיבוץ אורים ובית נוסף לאוכלוסיית הבדואים) .
בית הגלגלים מהווה בית שני עבור מעל ל- 450 ילדים , בני נוער ובוגרים נכים, בעזרת צוות מדריכים מסור ומיוחד, יותר מ- 450 מתנדבים חילונים, דתיים, יהודים ושאינם יהודים המגיעים ממקומות שונים בארץ ומייצגים קשת מגוונת אידיאולוגית ומקצועית.

להלן הפרטים לרכישת כרטיסים לאירוע ההתרמה:
ב-18.3 אירוע התרמה יהודית רביץ, בבית האופרה החדש, המשכן לאומנויות הבמה בתל אביב מחיר כרטיס 180,300,500,1,000 ₪.
לרכישת כרטיסים : 2343* 054-2880484, 09-9557999 [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לילך דומינגז - תקשורת ויח"צ.