אוכל ביתי ניר עציון
אוכל ביתי ניר עציון
הודעה לעיתונות

"אוכל ביתי ניר עציון" תחל לספק שירותי הסעדה לחברת "על בד" ב- 2 אתרים של החברה – במשואות יצחק ובקיסריה

חברת "אוכל ביתי ניר עציון" (משנת 1974), הפועלת בשוק המוסדי והמקצועי באספקת אוכל מוכן ובתפעול מטבחים וחדרי אוכל, תחל לספק שירותי הסעדה לחברת "על בד" – יצרנית מגבונים לחים מהגדולות בעולם, ב-2 אתרים של החברה - במשואות יצחק ובקיסריה. בימים אלה החלה לספק שירותי הסעדה לעובדים במפעל במשואות יצחק, ובחודשים הקרובים תחל לספק גם במפעל החברה בקיסריה.
ניר עציון תספק ארוחות צהריים לכ-800 עובדי החברה ב-2 האתרים, בהיקף פעילות מוערך בכ-4 מיליון ש"ח בשנה.

העסקה עם "על בד" מצטרפת לעסקאות נוספות שחתמה "אוכל ביתי ניר עציון" בשנתיים האחרונות עם חברות וגופים גדולים, ובהם – קבוצת "שלמה sixt", מפעלי כתר, משטרת ישראל, המשרד לביטחון הפנים, גן התעשייה החדש בנצרת, מפעל תמה ועוד.

משה ניזרי, מנכ"ל "אוכל ביתי ניר עציון", ציין כי ניר עציון הנה מהמובילות בשוק ההסעדה בארץ, המתמחה באספקת אוכל מוכן ובתפעול חדרי אוכל ומטבחים במפעלי תעשייה, חברות היי-טק, מוסדות חינוך ועוד.
החברה מספקת מדי יום למעלה מ-20,000 ארוחות צהריים ליותר מ-100 חברות, מוסדות ומפעלים ברחבי הארץ. בין לקוחות החברה - קבוצת ישקר, להבי ישקר, משטרת ישראל, נילית, אגד, IBM, כתר ועוד.

עוד ציין משה ניזרי, כי בשנים האחרונות החברה הרחיבה את פעילותה גם בשוק המקצועי, ופיתחה סל פתרונות לרשתות בתי קפה, מסעדות, מפעלי מזון ועוד, תוך מתן דגש על שירות איכותי ואמין, ומענה אישי לפי צרכי הלקוח. החברה מסוגלת לתת פתרון מלא ונוח לבתי קפה ומסעדות, של אוכל מוכן וחצי מוכן באיכות קולינארית גבוהה ביותר, באריזות מוסדיות או אישיות. עובדה זו מייעלת את העבודה והשירות של בית הקפה או המסעדה, הנדרשות להפנות את תשומת הלב המירבית בהרכבת המנה ובשרות ללקוח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוברמן תקשורת - סיגל אוברמן.