מפרסם: פרו אסטרטגיה
תאריך: 23/02/2015 12:32
נושא: חברה, חינוך, קולינריה
קטי שגיא מנהלת האגף לרווחת המשפחה ויצו ישראל דורון כהו סמנכל שיווק מבושלת גננות וסייעות ויצו גבעתיים צילום ישראל מלובני
קטי שגיא מנהלת האגף לרווחת המשפחה ויצו ישראל דורון כהו סמנכל שיווק מבושלת גננות וסייעות ויצו גבעתיים צילום ישראל מלובני
הודעה לעיתונות

תפריט בריא וטעים לילדי צהרוני ויצו גבעתיים

ויצו גבעתיים בשיתוף עיריית גבעתיים- עמותת קהילתיים וחברת "מבושלת" השיקו בשנה האחרונה תכנית פדגוגית תזונתית: "תזונה נכונה ואורח חיים בריא לילדי צהרוני ויצו גבעתיים". מטרת התכנית לשפר, בראש ובראשונה את חוויית התזונה לילדי הצהרונים, תוך הקפדה על שילוב תזונה בריאה וטעימה.

ועד הורי צהרוני ויצו גבעתיים לקחו חלק פעיל בתכנית ובהרכבת התפריט, שנבנה ע"י תזונאים והשתתף בסדרת מפגשים שקיימו ויצו ו"מבושלת". במפגשים דנו ההורים והצוות באופן בו ניתן לשפר את התזונה בצהרונים, ובתוך כך נבנו תפריטים בריאים המשלבים מרכיבים בריאים וערכים תזונתיים.

בנוסף, התקיימו בסניף ויצו גבעתיים, השתלמויות לגננות ולסייעות, אשר נפגשו עם נציגי חברת "מבושלת" במטרה להכיר את תהליכי העבודה מקרוב, להעמיק את הקשר החברה ובעיקר כדי להעלות את הצרכים הספציפיים של הילדים ואת תגובותיהם למזון החדש שניתן. המטרה, לשפר את התפריט תוך כדי תנועה כדי שיתאים למרבית הילדים. בהכשרה האחרונה שנערכה לצוותים בשבוע שעבר, ספרו חלק מהסייעות שבשל צרכים מוגדרים של ילדים בצהרון שלהן, נבנה תפריט מיוחד עבור הצהרון והילדים מרוצים ממנו מאוד. במפגש סיפר דורון כהן, סמנכ"ל שיווק חברת "מבושלת" כי החברה קשובה מאוד לצרכים המועלים ע"י ההורים וע"י הצוותים ומשנה ומשפרת מרכיבים כל העת, לשביעות רצון כולם.
צוות ויצו גבעתיים הוביל שינויים גם בהיבט האסתטי של הגשת הארוחה לילדים, על ידי רכישת מפות וכלי הגשה ייעודיים.

לדברי עו''ס קטי שגיא, מנהלת האגף לרווחת המשפחה בויצו ישראל, המפעיל את הצהרונים: "ויצו מפעילה בגבעתיים 59 צהרונים לילדים בגילאי 3-6 ואחראית על חינוכם והזנתם של 1700 ילדים בכל יום. אנו פועלים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל פי כל הדרישות והתקנים, אך לא פחות חשוב מזה, אנו פועלים כדי להעמיק את הקשר עם ההורים ופתוחים לכל שיתוף פעולה וקידום רעיונות לטובת רווחתם של הילדים. אני רוצה להודות להורים שלקחו חלק בגיבוש התפריט החדש ועל תרומתם להרכבתו של תפריט בריא מחד אך גם טעים ומותאם לגיל הילדים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרו אסטרטגיה.