הודעה לעיתונות

בפסח 2015 – תגלשו בים בחו"ל

מותג הגלישה flysurf נחנך לקראת פסח וינוהל ע"י הגולש האולימפי, עמית ענבר
היעדים החמים: סרי לנקה, האיים המלדיביים, הפיליפינים ואל סלבדור
ענף הגלישה בים (רוח וגלים) הוא מענפי התיירות, שצומחים בקצב מהיר בעולם.
שוק תיירות הגלישה העולמי (ציוד גלישה, ביגוד ואביזרים, תיירות הגלישה, תחרויות ועוד) מגלגל כ- 10 מיליארד דולר בשנה! וצומח בקצב מהיר. גם בישראל הענף פורח.
כ- 150 אלף ישראלים בקירוב עוסקים בגלישה, מהם לא פחות מ- 10,000 ישראלים יוצאים מידי שנה לחופשת גלישה בחו"ל. הנתון הזה צומח בקצב של 15% בשנה. הצפי הוא כי בפסח הקרוב יצאו כ- 10% מהם (כ- 1,000 גולשים) לחופשות גלישה בחו"ל.
תיירות גלישה: גלישה בים אינה כבר מזמן נחלת גולשים מקצוענים בלבד. מדובר בשוק מתפתח של קייטנות, טיולי בר/ת מצוות, וטיולים משפחתיים.
לדברי האלוף האולימפי לשעבר, עמית ענבר: "זיהינו צורך ועניין בשוק מתפתח. למעשה, לא צריך להיות גולש מקצועי כדי לצאת לחופשת גלישה בחו"ל. מספיק לאהוב את הים ולרצות חופשה לא שגרתית, ואכן יש קהל נאמן לנושא והוא גדל ומתרחב כל שנה, אלא שעד היום נסיעת גלישה לחו"ל הייתה עניין לוגיסטי מורכב. לחובב הגלישה הפרטי קשה לאתר חופים מתאימים לעונה שהוא מבקש לטוס בה, קשה לטפל לבד בלוגיסטיקה סביב הטסת ציוד הגלישה והביטוחים. לתוך הוואקום הזה אנחנו נכנסים דרך מותג התיירות החדש " flysurf.
יריב פישר, מנכל חברת flyeast מוסיף: "אתרי הגלישה במזרח הרחוק ובמרכז אמריקה נותנים תמורה מוצלחת לכסף הישראלי, ולכן החלטנו להקים את המותג החדש עם חבילות גלישה מושלמות לחופים באזורים הללו: סרי לנקה, האיים המלדיביים, הפיליפינים ואל סלבדור. בנסיעות הגלישה אנו לוקחים בחשבון את עלות המחייה ביעד: מחירי המזון, הלינה והבילוי, ומאחר וחלק מקהל הגולשים הם חברה צעירים, בני נוער, או צעירים בשנות העשרים לחייהם – השיקול הכספי של עלות הנסיעה משמעותי".
flysurf' '- מותג תיירותי חדש, המציע טיולי גלישה (גלים, סאפ, רוח וקייט) בחו"ל הכוללים את כלל המעטפת- טיסה, הטסת ציוד, התאמת יעד הגלישה לרצונות הגולש ותדירות הגלים.

הטיולים יכולים להתאים למתחילים, למקצוענים, לקבוצות, לקייטנות ועוד . הגולשים יכולים לקבל ליווי מקצועי של איש קשר מקומי שיודע לאן ואיפה כדאי לגלוש בארץ היעד, ולכן הזמן לא מבזבז על חיפוש. בעזרת המדריך הגולש יכול להגיע ישר למסעדות המקומיות הכי טובות, לאזורי הגלישה המומלצים בגאות הנכונה ולמדריך הגלישה הכי טוב באזור. בחלק מחבילות הגלישה, ניתן גם להגיע ליעדי גלישה 'נסתרים', שאין בהם גולשים והתיירים אינם מכירים אותם. לרשות הגולשים עומד צוות מקצועי, שאומן ע"י עמית ענבר, כשבחבילת הזהב ניתן לטוס לגלוש בחו"ל יחד עם ענבר.

חבילה לדוגמא בפסח:
היעד: סרילנקה
תאריכים: 31.3.15-13.4.15. סה"כ 14 ימים, 12 לילות
האזור: היקאדואה
מחיר: החל מ- 1700 דולר
כולל: טיסות, העברות, לינה על בסיס ארוחת בוקר, ביטוח נסיעות + ביטוח אקסטרים, גלשנים כלולים בכבודה ( עד 3 מטר). מחיר לא כולל טיסות: 790 דולר.

לפרטים נוספים: יחסי הציבור של flyeast: מעין שטרן 054-4605083 'שלו תקשורת'

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלו יחסי ציבור ואסטרטגיה.