מפרסם: בירן תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 10/03/2015 13:53
נושא: קולנוע
צילום יח"צ
צילום יח"צ
הודעה לעיתונות

הסרט הישראלי "תפוחים מן המדבר" שיעלה לאקרנים ב- 7.5 קוטף את פרס Global Vision Award בפסטיבל 'סינקווסט'

הסרט הישראלי "תפוחים מן המדבר", שיעלה לאקרנים ב- 7 למאי הקרוב, זכה בפרס ה- Global Vision Award, בפסטיבל הסרטים העצמאיים של סן חוזה, קליפורניה. הפסטיבל נחשב למוביל בחדשנותו וככזה המציג סרטים של במאים ויוצרים מוכרים וכן סרטים המשתמשים בטכנולוגיות קולנועיות המשפיעות על תעשיית הקולנוע. הסרט בבימויים של אריק לובצקי ומתי הררי מציג קאסט מרשים הכולל את מורן רוזנבלט, שלומי קוריאט, ריימונד אמסלם (שהייתה מועמדת לפרס אופיר על תפקידה), אלישע בנאי (שהיה מועמד לפרס אופיר על תפקידו), עירית קפלן וצבי שיסל,

"תפוחים מן המדבר" זוכה בפסטיבל סינקווסט לאחר שהקרין בבכורה בפסטיבל הסרטים של חיפה, היה מועמד ל-3 פרסי אופיר, זכה בתואר בחירת הקהל בפסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס, ולאחרונה קטף גם את פרס הסרט טוב ביותר בפסטיבל הסרטים היהודי של אטלנטה ואת פרס חבר המושבעים בפסטיבל הסרטים היהודי של סן דיאגו. הסרט מבוסס על סיפור קצר של סביון ליברכט הנושא את אותו השם, ליברכט כתבה את התסריט לסרט ביחד עם צמד הבמאים. רבקה היא בת יחידה להורים מבית חרדי ירושלמי שמואסת במציאות המחניקה של חייה. רבקה נוהגת להיחשף בחשאי לעולם החילוני, ובורחת ממשפחתה לקיבוץ במדבר עם בחור צעיר.

הסרט הופק ע"י טופיה תקשורת – מיכאל שרפשטיין, סרטי יונייטד קינג – משה ולאון אדרי, הערוץ הראשון מחלקת דרמה ואמנויות, הופק בסיוע קרן רבינוביץ' וקרן ליאון רקנאטי, בתמיכת משרד התרבות והספורט והמועצה הישראלית לקולנוע. "תפוחים מן המדבר" יעלה ב- 7.5.15 לאקרנים בישראל, בהפצת יונייטד קינג.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בירן תקשורת ויחסי ציבור.