מפרסם: גופר תקשורת
תאריך: 12/03/2015 12:27
נושא: ילדים ונוער
המורה נפתלי בן חיים ותלמידי כיתה י' בבית הספר אורט רוגוזין עם הרובוט- מכונית שבנו לתחרות.
המורה נפתלי בן חיים ותלמידי כיתה י' בבית הספר אורט רוגוזין עם הרובוט- מכונית שבנו לתחרות.
הודעה לעיתונות

kla- Tencor תומכת בתלמידי אורט רוגוזין בתחרות Robotraffic

מהנדסי KLA- Tencor , ספקית של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי יצור שבבים, מלווים את תלמידי תיכון אורט רוגוזין בתחרות Robotraffic , פרויקט חדש של הפקולטה להנדסת מכונות בטכניון והמרכז לרובוטיקה על שם לאומי. בפרויקט המשתתפים מתחרים באמצעות רובוטים דמויי רכב, הנדרשים להגיב לתמרורים, רמזורים, רכבים ואובייקטים אחרים המשולבים בכביש תוך כדי נסיעה.

תחרות ה- Robotraffic מורכבת משני מקצים עיקריים: תחרות נהיגה בטוחה, בה ידרשו הרובוטים לציית לחוקי התנועה במהלך נסיעה של כשלוש דקות ותחרות נוספת בה תיבדק מהירות הנסיעה של הרובוטים לאורך מסלול קבוע. במסגרת התחרות, המשתתפים גם ידרשו לעבור מבחן תיאוריה ויציגו את הפרוייקט שעשו, תוך הדגשת הידע שצברו לקראת התחרות והרעיונות המקוריים ששימשו אותם בתהליך הבנייה.

תלמידי אורט רוגוזין לוו על ידי המורים נפתלי בן חיים וגולן אשר מבית ספר אורט רוגוזין, ומהנדסי KLA- Tencor. בנוסף לתמיכה המקצועית, KLA- Tencor גם סייעה כלכלית לפרויקט. "שמחנו לעזור לתלמידים בפרויקט המרתק הזה", אמרה גלית גינזבורג, דירקטור משאבי אנוש בחברת KLA-Tencor. "שיתוף הפעולה של KLA-Tencor עם הצוות החינוכי של אורט רוגוזין, מניב לנו פירות, אותם ניתן לראות בתחרות כמו גם במסגרות אחרות, בהן תלמידי ובוגרי המגמה מפגינים ידע ומקצועיות ברמה גבוהה. החברה שלנו חרטה על דיגלה את קידום החינוך הטכנולוגי באיזור מגדל-העמק מתוך מחוייבות עמוקה לפיתוח העיר. אנו מקוים שהדור הבא של המהנדסים שלנו צומח כעת במסדרונות אורט רוגוזין ".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גופר תקשורת.