מפרסם: גופר תקשורת
תאריך: 15/03/2015 09:44
נושא:
בובת הילארי קלינטון מודפסת בתלת מימד
בובת הילארי קלינטון מודפסת בתלת מימד
הודעה לעיתונות

לקראת הבחירות המתחממות לנשיאות ארה"ב: MakerBot מאפשרת לבעלי מדפסות התלת מימד להדפיס לעצמם בחינם - בובת הילארי קלינטון

חברת MakerBot, קובעת הסטנדרט למדפסות התלת-מימד השולחניות וסטודיו FCTRY הברוקלינאי, חברו למשימה שביבי/בוז'י היו צריכים לאמץ כבר מזמן: בובה מודפסת בתלת מימד. במרכז תשומת הלב: הגברת הראשונה לשעבר, הילארי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב בבחירות 2016. תחילתו של הסיפור ב-2008 כשאובמה החל את צעדיו הראשונים במירוץ, כשחברה צעירה בשם FCTRY הוציאה לשוק מודל בובה ממוזערת של הנשיא העתידי, מכרה 150 אלף יחידות ועשתה הסטוריה.

7 שנים אחרי, הצוות המוכשר הולך להכות שנית והפעם עם דמותה הססגונית של הילארי. FCTRY העלתה בקיקסטארטר קמפיין לגיוס 15 אלף דולר כדי להניע את התהליך כשהיא מקווה שהבובה תתן דחיפה מתוקשרת שתניף את הגברת היישר לכסא בבית הלבן. למשימת הייצור גוייס האמן מייק לוויט, בחור מוכשר ומתוקשר. לאחר שסיים את העיצוב הראשוני הודפסה הבובה בתלת מימד ומשם היא תעבור אחר כבוד לפס הייצור (אם יגוייס הכסף). תרומה של 15 דולר, לדוגמה, תזכה את התורם בבובה. לטובת אלה שאין להם את הסכום, החברים ב-FCTRY חברו ליצרנית מדפסות התלת מימד הביתיות, חברת MakerBot ומי שעומדת מאחורי אתר Thingiverse וכעת ניתן לכל אחד שיש לו בבית מדפסת תלת מימד להוריד משם את ההנחיות להדפסה בבית.

להורדת הקובץ להדפסה בבית:
http://www.thingiverse.com/thing:717630

MakerBot, נחשבת כיום לקובעת הסטנדרט למדפסות התלת-מימד השולחניות במחירים נוחים. מדפסות התלת-מימד של MakerBot משמשות כיום מובילי תעשייה רבים ברחבי העולם, בינהם מהנדסים, אדריכלים, מעצבים ואנשי חינוך. החברה מיוצגת בישראל על ידי חברת סיסטמטיקס, ספקית פתרונות מחשוב ייעודיים לשוק הישראלי.

סרטון המציג את הפרוייקט בקיקסטארטר:
http://youtu.be/pfOVgqZv1_M

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גופר תקשורת.