הודעה לעיתונות

אפס ביחסי אנוש מגיע למכירה בחנויות

לאחר שהביא 600,000 צופים לבתי הקולנוע, זכה לשבחי המבקרים, גרף עשרות פרסים והפך לתופעה תרבותית, יוצא עותק הדי.וי.די. של הסרט 'אפס ביחסי אנוש' למכירה בחנויות

מארז הדי.וי.די. כולל את הסרט עם תרגום לעברית, אנגלית וצרפתית וכן גירסת הנגשה לציבור העיוורים. התוספות המיוחדות כוללות: מאחורי הקלעים (30 דקות), סצינות שירדו בעריכה, הערות הבמאית, סרט מצויר קצרצר מוקדם של טליה לביא, תמונות סטילס מהסט, ובונוס מיוחד -מפה מצויירת של הסרט, בעיצובה של המאיירת תמי ברנשטיין. המארז המושקע יוצא לחנויות לקראת חג הפסח, ומומלץ כמתנה לחג, לקראת גיוס, שחרור, או לאוהבי הסרט באשר הם.

'אפס ביחסי אנוש' – היא קומדיה שחורה (המורכבת משלושה סיפורים) מגוללת את קורותיו של משרד שלישות בבסיס נידח בדרום הארץ לאורך שנה אחת. מאבקי כוחות, מבחני חברות, רגעי שפל והררי ניירת מרכיבים יחדיו אפוס צבאי, המתרחש בתחילת שנות האלפיים, ומעמיד לראשונה בקדמת המסך את עולמן הקומי והעגמומי של פקידות המשרד. שכן, גם אקדח סיכות במערכה הראשונה- יהדק משהו במערכה השלישית.
'אפס ביחסי אנוש' הוא סרטה העלילתי הראשון באורך מלא של הבמאית טליה לביא, שהפך לשובר קופות בבתי הקולנוע בישראל וזכה בשישה פרסי אופיר של האקדמיה הישראלית לקולנוע (בימוי, תסריט, שחקנית ראשית, עריכה, ליהוק ומוסיקה מקורית). הסרט הופיע במשך עשרה שבועות בראש טבלת המבקרים של עיתון הארץ, זכה לשבחים בעיתונות הישראלית והזרה והוגדר כסרט קאלט מיד עם יציאתו לאקרנים. הקרנת הבכורה של הסרט נערכה בפסטיבל טרייבקה בניו-יורק (מייסודו של רוברט דה-נירו) באפריל 2014, שם השתתף בתחרות הרשמית וזכה בפרס הסרט הטוב ביותר ובפרס על שם נורה אפרון לבמאית בעלת קול ייחודי.

מארז ה- DVD יכלול כתוביות לעברית, אנגלית וצרפתית, הנגשה לציבור העיוורים, קומנטרי - הערות הבמאית, 11 סצינות שירדו בעריכה (+אופציה לצפות בהן בליווי הערות הבמאית), סרט מאחורי הקלעים (30 דקות) – מכיל צילומים מהסט, ראיונות עם היוצרים והשחקנים, על יצירת הסרט מהשלבים הראשונים ועד ליציאתו לאקרנים, התגובות וההדהוד שקיבל (בימוי: נעה גוסקוב), תמונות סטילס מהסט (צילום: ערן כהן), 'המלצרית'- סרט קצרצר באורך 2 דקות. עבודה מוקדמת של טליה לביא, מצוייר ביד, בטכניקת אנימציה קלאסית. עם מוסיקה של רן בגנו, מפה מאויירת של 'אפס ביחסי אנוש' – פריט מושקע במיוחד לאוהבי הסרט – בו מצויירים אלמנטים ודמויות מתוכו. המפה מקופלת במעטפה בתוך המארז. (איור ועיצוב: תמי ברנשטיין)

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בירן תקשורת ויחסי ציבור.