מפרסם: גופר תקשורת
תאריך: 26/03/2015 10:34
נושא:
הדר בן משה, המשנה למנכ"ל חברת סאנדיסק
הדר בן משה, המשנה למנכ"ל חברת סאנדיסק
הודעה לעיתונות

פוגשים עתיד: אירוע הדגל של פורום 20-80 הסטודנטים להנדסת תעשייה וניהול באוני' בן גוריון פוגשים את הבוגרים ש'עשו את זה'

הכנס השנתי של פורום 20-80 יפגיש ביום חמישי, 26 במרץ, את הסטודנטים עם מספר דמויות מפתח במשק הישראלי בוגרי המחלקה
---------------------------------------------------------------------------------

אירוע הדגל של פורום 20-80 פורום הסטודנטים להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון, ייערך ביום חמישי, 26 במרץ 2015. פורום 20-80 הינו ארגון התנדבותי של סטודנטים להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ששם לעצמו למטרה לחבר את הסטודנטים במחלקה לפן המעשי של המקצוע ולהפגישם עם חברות, תוך הקניית ערך מוסף ויצירת קהילה מגובשת. המפגש, תחת הכותרת "סטודנטים פוגשים עתיד", יאפשר לסטודנטים לשמוע ממקור ראשון ולהפגש עם בוגרי המחלקה, המשמשים כיום כדמויות מפתח במשק הישראלי. בין השאר ישמעו את הדר בן- משה, המשנה למנכ"ל חברת סאנדיסק, את קובי בן- משה, מנכ"ל חברת Aviv AMCG, את מאיה קומורוב, מנכ"לית ויזמת Credithood, את פיני יקואל, מנכ"ל הסטארטאפ Optimove ואת פרופ' גד רבינוביץ', משנה לרקטור ומרצה במחלקה.

בן משה, המרצה האורחת, שתשא את הנאום המרכזי ותדבר על "חדשנות בעידן הגלובלי", היא בוגרת המחלקה להנדסת תעשייה וניהול. בעבר מילאה תפקידי ניהול בחברת אפלייד מטריאלס, בישראל ובארה"ב ובחברת סאיטקס. כיום היא משמשת כמשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל וסמנכ"ל הכספים, כמו גם כדירקטורית בחברת עמידר. "בשבילי זהו מסע חזרה בזמן לימים המרתקים של היותי סטודנטית, על השאיפות והחלומות שנלווים לסטטוס הזה", אומרת בן משה. "אני שמחה לחזור למקום בו צמחתי ולחלוק עם הצעירים והצעירות קצת מנסיון החיים שלי ואם אפשר גם לתת להם כמה טיפים שיסייעו להם בהמשך הדרך".

האירוע נערך הודות לחסות חברת AVIV AMCG ויתקיים באולם זוננפלד, בקומת הקרקע של בניין 72, באוניברסיטת בן גוריון החל מהשעה 9.00.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גופר תקשורת.