מפרסם: רוז רוה ייצוג ויחסי ציבור
תאריך: 02/04/2015 16:11
נושא: אופנה
עונות קיץ 2015 גלביה צבעונית 299.90שח צילום דודי חסון
עונות קיץ 2015 גלביה צבעונית 299.90שח צילום דודי חסון
הודעה לעיתונות

רשת האופנה ONOT משיקה קמפיין פרסום ייחודי ומקורי בהשקעה של 7 מיליון ₪

רשת האופנה ONOT, מעלה קמפיין פרסום חדשני, ייחודי ויוצא דופן בהשקעה
של 7 מיליון ₪. הקמפיין שיושק לרגל השקת קולקציית קיץ 2015, יהיה בכיכובה של הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו, אשר משמשת כפרזנטורית הרשת כבר עונה שלישית.
רשת ONOT, בשיתוף פעולה ראשון עם משרד הפרסום שטרית גרופ SMG יוצאת בצעד נועז ומקורי ובקמפיין שכולו שיר הלל להעצמה נשית. הקמפיין יעלה לאוויר
ב-2/4 באמצעות משרד הפרסום שטרית גרופ SMG שזו העונה הראשונה שמבצע את הקריאייטיב למותג ONOT. הקמפיין צפוי לעלות בווליום גבוה במיוחד בערוצי הטלוויזיה, בשילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות המודפסת ובדגש על הפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות במטרה להנגיש את המותג לקהל המטרה.

ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "הקמפיין החדש של עונות משדר אמירה עוצמתית בתור רשת שאוהבת נשים ושנשים אוהבות אותה. נשים בכל העולם הן מנהיגות, מובילות, יוזמות ומעצבות את העולם והגיע הזמן לתת לעוצמה הזאת ביטוי ולא לצמצם את האישה לגוף בלבד. מהות האישה והתכונות המאפיינות אותה – רוך יחד עם עוצמה גדולה, אינטליגנציה רגשית לצד פיקחות וחריפות כולן מהוות השראה לקולקציה החדשה ולקמפיין".
אגמון הוסיף " מדובר בקמפיין בהיקף נרחב שנפרס במגוון של אמצעי מדיה, שבא לידי ביטוי גם בפריטים בקולקציה ובחנויות הרשת. במסגרת שיתוף פעולה עם אתר Saloona, הקמפיין נותן במה ושיח לנשים ומקור להעצמה, כאשר בלוגריות ונשות תוכן יעלו תכנים שנכתבו עבור נשים ע"י נשים".
גיא וינברגר, שטרית גרופ SMG: "כשתיכננו את הקמפיין גילינו כי כל פרסומות האופנה לנשים סובבת תמיד סביב המראה של האישה. בצעד אמיץ החלטנו להיות הראשונים שלא מדברים על הגוף, אלא על הנשיות. הקמפיין מדבר על הנשיות והתכונות המופלאות של הנשים, על האינטואיציה, יכולת הנתינה והקבלה, העוצמה, היכולת ליצור חיים וכדומה.
***

ONOT הינה רשת אופנת נשים בפריסה ארצית נרחבת, המתמחה במידות הביניים ומעניקה לנשים מענה אופנתי עדכני במגוון רחב של סגנונות ובהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות. החברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת, הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 67 סניפים ברחבי הארץ מתוכם 8 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-450 עובדים. מועדון הלקוחות של הרשת מונה למעלה מ-200,000 לקוחות הנהנות מהטבות ייחודיות. לחברה חנות אונליין www.onot.co.il.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוז רוה ייצוג ויחסי ציבור.