הודעה לעיתונות

סטודנטים בתוכנית לניהול מערכות מידע במכללה האקדמית לישראל, מבצעים את פרויקטי הגמר שלהם בארגונים מובילים

בקרוב יגישו סטודנטים בתוכנית לניהול מערכות מידע במכללה האקדמית לישראל את פרויקטי הגמר שלהם, אותם הם מבצעים בארגונים מובילים בארץ וביניהם: מכון מור, Ten, קבוצת שטראוס, מי עדן ושתי חברות הי- טק.

בקרוב יוגשו פרויקטי הגמר בתוכנית לניהול מערכות מידע, שאותם עושים הסטודנטים בשיתוף מוסדות שונים. מטרתם היא להגיע לפתרון בעיה ארגונית כמו: עיצוב מחדש של תהליך עסקי באמצעות מערכת מידע, שיפור הבקרה על פעילות הארגון, ובחינת השלכות אפשריות של טכנולוגיה חדשנית, כשכל ארגון מינה מטעמו מנחה לקבוצה.
ד"ר יצחק שמר, ראש התוכנית לניהול מערכות מידע במכללה האקדמית לישראל, אמר: "פרויקט הגמר הוא אחד הקורסים המשמעותיים ביותר בתוכנית, המאפשר לסטודנטים ליישם את כל שלמדו בארגונים ולצאת לשוק העבודה בשלים יותר".

________________________________________
המכללה האקדמית לישראל הינה מוסד אקדמי ישראלי עצמאי, המעניק לבוגריו תארים ישראליים המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה, בתחומי סיעוד, מנהל וניהול מערכות בריאות, ייעוץ חינוכי ומערכות מידע, ורבים מבוגריו התברגו במשרות מובילות בתחום עיסוקם.

התוכנית ל- B.A בניהול מערכות מידע במכללה האקדמית לישראל, בראשותו של ד"ר יצחק שמר, מכשירה אנשי מפתח ביחידות מערכות המידע של ארגונים, או כאנשי מפתח בארגונים מצד מקבלי השירות. איש מקצוע בתחום זה נדרש להכיר את טכנולוגיות המידע השונות, והן להבין את הצרכים הארגוניים והעסקיים של הפירמות העסקיות. בוגרי התוכנית יוכלו לאייש תפקידים כמו: ניתוח מערכות, פיתוח תוכנה, פיתוח מערכות מידע, בקרת איכות של מערכות מידע, הטמעת מערכות מישע בארגונים ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרסי צדוק קוצ'יק טריואקס.