HACKING GENERATION Y - מרתון פיתוח אפליקציות לצעירים.

יום ו', 12 יונ' 2015 בשעה 10:00
מיקום: WBAIS
כתובת: השומורון 65, אבן יהודה (מפה)
משך: יום שלם
הודעה לעיתונות

מרתון פיתוח האפליקציות הבינלאומי HACKING GENERATION Y מגיע לראשונה לישראל.

== מאות צעירים נלהבים יתחרו על המקום הראשון בהאקתון הגדול ביותר בישראל לקידום יזמים צעירים.
בתאריכים ה12-13 ביוני יישתתפו מאות צעירים ב HACKING GENERATION Y, מרתון פיתוח אפליקציות שמטרתו לקדם יזמים צעירים, בבית הספר הבינלאומי (www.wbais.net) WBAIS – בכתובת השומרון 65, אבן יהודה.
ההרשמה היא בחינם וניתן להרשם באתר:
http://hackgeny.com/israel/
==

HACKING GENERATION Y הוא האקתון (מרתון פיתוח אפליקציות) שמטרתו לקדם יזמים ומפתחים צעירים מרחבי העולם. האירוע כבר התקיים בעמק הסיליקון בארה"ב ובג'מייקה בחסות חברות ידועות כמו Google, Uber וMIT. ולראשונה מגיע לישראל

בהאקתון ישתתפו מאות יזמים, מפתחים ומעצבים צעירים עד גיל 26 שיחולקו לקבוצות של 4-5 משתתפים. במהלכן של 36 שעות הם יפתחו אפליקציה, כאשר בהתחלה הם מגיעים עם רעיון לאפליקציה בלבד. לאורך האירוע הקבוצות יעזרו במנטורים של HACKGENY – אנשים עם נסיון רב בפיתוח אפליקציות והשקת סטראט אפים.

לאחר פיתוח האפליקציה ישפוט פאנל השופטים שלנו את האפליקציות, שכולל בתוכו אנשים מהידועים בתחום כמו דב מורן, ממציא הDisk on key ו פרופסור יוסי מתיאס, סגן נשיא להנדסה בגוגל העולמית, וייבחרו את האפליקציה הטובה ביותר.

ההאקתון נוסד בשנת 2014 ע"י מיכאל מטיאס, שהיה אז תלמיד תיכון שעסק בעצמו ביזמות והתגייס בחודש האחרון לצה״ל. הרעיון של האקתון התחיל בקליפורניה בזמן שמיכאל התמחה אצל דן אריאלי ובגוגל.
חזונו של מיכאל הוא לקדם ולתמוך בצעירים שמעוניינים להיכנס לעולם היזמות והפיתוח ולתת להם במה. מאז, האירוע התקיים בהצלחה רבה בעמק הסיליקון ובג'מייקה עם מאות צעירים נלהבים שהשתתפו בתחרות. וב 12-13 ביוני האירוע יתקיים במקביל בהודו ובישראל.
האירוע ממשיך לשתף פעולה עם נותני החסות לאור הצלחתו בחו"ל ויתקיים תחת חסותן של Google, Uber , Pebble ועוד חברות שדוגלות בקידום צעירים ומפתחים.

"אני נרגש על ההזדמנות לקדם צעירים מכל השכבות של החברה ולתת להם את האפשרות להתפתח ולפרוח בעולם הכל כך מעניין והמהנה של היזמות. תחושת ההתרגשות היא עצומה ואני מאמין שבצעירים רבים יש הרבה פוטנציאל להתקדם ולהצליח ובסוף להפוך לWAZE או לVIBER הבאים, ומה שצריך זה לתת במה לאותם אנשים." אומר מיכאל מטיאס, מייסד האירוע

מארגני האירוע הם מיקי חסלבסקי, מייקי לוי, אידו ג'ינו ומיכאל מטיאס, כולם יזמים צעירים שהחלו את דרכם בתיכון ומטרתם היא לקדם את נושא היזמות בקרב צעירים בישראל ובעולם.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל:
[email protected]
אתר:
http://hackgeny.com/israel/
עמוד פייסבוק:
https://www.facebook.com/events/1031455783550020/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Hacking generation Y.