קבוצת קונסיסט
קבוצת קונסיסט
קונסיסט מארחת בכירים מחברת Veeam
קונסיסט מארחת בכירים מחברת Veeam
הודעה לעיתונות

בכירים מחברת Veeam הרוסית ביקרו בישראל בדרך למכירות שנתיות של מיליארד דולר

נציגי חברת Veeam מרוסיה, ביקרו בשבוע שעבר בחברת בקונסיסט ישראל. הבכירים מ Veeam נפגשו עם נציגי תחום סיסטם ותשתיות בקונסיסט, להערכת הפעילות הקיימת ותכנון המשך עבודה משותפת. Veeam הינה מובילה בחדשנות בתחום החם של פתרונות חכמים למרכזי מידע (Data Center), לאחרונה פרסמה Veeam את התוצאות הכספיות שלה לרבע הראשון של שנת 2015. תוצאות המצביעות על רווחי שיא. Veeam משרתת יותר מ 145 אלף לקוחות משלמים, כאשר יותר מ 10 אלפים מהם הצטרפו רק ברבעון הראשון של 2015.

בהודעה שפורסמה ב businesswire, הודיע מנכ"ל Veeam רטמיר טימאשב אמר כי:Veeam" צופה להגיע להכנסות שנתיות של מיליארד דולר בשנת 2018, באמצעות מוצרים חדשים, עדכונים ושותפויות". עופר שקד, מנכ"ל קונסינט מערכות מקבוצת קונסיסט מסר כי: "בשתי החברות יש הסכמה על כך שחברת קונסיסט כשותף אסרטגי של Veeam, תביא לגידול משמעותי בתחום בישראל".
במסגרת הביקור, שודרגה קונסיסט לדרגת שותפות Gold, הניתן למפיצים בעלי מחזור מכירות של עשרות אלפי דולרים ומעלה. בין הבכירים מ- Veeam שהגיעו ארצה: קסניה וורוביבה – אחראית מכירות אזור הים התיכון ואפריקה ו- ויטלי שנדרו – מהנדס בכיר.
מערכת ה- Veeam Backup & Replication של Veeam , מאפשרת גיבוי ושחזור לסביבות וירטואליות במהירות גבוהה כולל שרתי Exchange, Sgl ו - AD, בנוסף קיימת גם אפשרות לביצוע Replication לאתר DR וכל זה במוצר אחד.

בתמונה (מימין לשמאל):
בת שבע נקש: אחראית מכירות מחלקת סיסטם ותשתיות מחשוב, קונסיסט.
ראובן כהן: מנהל מחלקת סיסטם ותשתיות, קונסיסט.
ויטלי שנדרו: מהנדס טכני בכיר,Veeam .
קסניה וורוביבה: אחראית מכירות אזור הים התיכון ואפריקה, Veeam .
ליאור חן: נציג מכירות Veeam בישראל ע"י חברת זברה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.