סרמוני - מארזים חגיגיים לראש השנה
סרמוני - מארזים חגיגיים לראש השנה
הודעה לעיתונות

"סרמוני" השיקה את קטלוג המתנות החדש לראש השנה עבור וועדי עובדים

מציעה לחג מגוון רחב של מארזי התה יוקרתיים, המשלבים אביזרים משלימים כמו קנקן תה, צנצנת דבש ועוד

חברת "סרמוני", יצרנית תה פרימיום המובילה בישראל, השיקה בימים אלה את קטלוג המתנות החדש לקראת ראש השנה תשע"ו עבור וועדי עובדים. הקטלוג כולל מגוון רחב של מארזים מעוצבים ויוקרתיים של תה - כמתנה מושקעת ומקסימה לחג.

מארזי החג של "סרמוני" כוללים מגוון סוגים וגדלים של מארזים מהודרים וחגיגיים, בהם: מארזים של קוביות תה מרהיבות (בכל קובייה שקיק תה שקוף במראה יוקרתי) על מגשי עץ מעוצבים, קופסאות מהודרות המשלבות תה עם אביזרים משלימים כמו קנקן תה מעוצב, חולטן וצנצנת דבש, מארזים חגיגיים המשלבים אריזות מגוונות של תה - קופסאות פח מהודרות, תה בתפזורת בשקית שקופה, קוביות ועוד.

אפרת שור, בעלת החברה, ציינה כי לקראת ראש השנה השיקה "סרמוני" מגוון מארזי תה חדשים ומרשימים במיוחד, כדי להעצים את חוויית הפינוק וההגשה של המתנות לחג, כולל השקעה במוצרים משלימים להגשה של התה, כמו קנקנים מעוצבים, צנצנות דבש ועוד. עוד ציינה, כי המארזים מוצעים במגוון גדלים ורמות מחיר, כך שכל חברה יכולה למצוא מארז בתקציב המתאים לה. בנוסף, ניתן לשלב על המתנות גם את הלוגו של החברה. המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות הראשית מגדל העמק ובד"צ העדה החרדית.

אודות חברת "סרמוני": חברת התה "סרמוני" נוסדה בשנת 2003, והיא נחשבת ליצרנית תה פרימיום המובילה בישראל. החברה, בבעלות משפחתית של אלי ואפרת שור, שמה את כל יהבה בייצור תה משובח, המיוצר מחומרי גלם איכותיים ובתהליך ייצור מוקפד. החברה משווקת מגוון פתרונות תה באריזות מהודרות ויוקרתיות, הן עבור השוק המקצועי (מסעדות, בתי קפה ועוד), והן לקהל הרחב – בבתי טבע וחנויות מובחרות. החברה מוכרת במוצריה הייחודיים, בהם: "קוביות" תה במארזים יוקרתיים (בכל קובייה שקיק תה). המוצר זוכה להצלחה גדולה במסעדות גורמה ובבתי קפה; ייצור תערובות תה באיכות מעולה מעלים שלמים וחלקי הצמחים; שימוש בשקיקי תה מיוחדים, בצורת פירמידה, המאפשרים מיצוי מקסימלי של תערובות התה לקבלת טעם וארומה משובחים.

להזמנות ורכישה בטל' 09-9515818. פרטים באתר www.ceremonietea.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוברמן תקשורת - סיגל אוברמן.