הודעה לעיתונות

שבוע הספר לא מת: מעל 1800 הורדות ביממה הראשונה למבצע ספר דיגיטלי במתנה של באליגם

הצלחת המבצע מוכיחה שהציבור כמה לספרים חדשים,
אבל מעדיף לקבל ולקרוא אותם בדרך שנוחה לו

בעוד שבוע הספר במרבית המקומות בארץ מקרטע, הוא חי ותוסס בטאבלטים ובסמארפונים.

מבצע "ספר דיגיטאלי במתנה" שהשיק אתר הקניות באליגם יחד עם אינדיבוק הביא למעל 1800 הורדות ביממה הראשונה, לאחר שהופץ בניוזלטר שנשלח למנויים. במסגרת המבצע מוזמנים הגולשים להוריד לעצמם ללא תשלום למכשיר הסלולרי את רב המכר "תחרה וצבע" של אילת סוויטיצקי.

טל לב, מנכ"לית באליגם, מסרה שמבצע ספר במתנה הוא פיילוט לקראת אירוע דיגיטאלי אלטרנטיבי שמתוכנן לשנה הבאה ויערך כולו און ליין בשיתוף עם הוצאות הספרים שמציעות ספרים אלקטרוניים. המהלך נעשה במסגרת הרחבת הפעילות בתחום המובייל, שתופס נתח הולך וגדל משעות היממה של כולנו. זיהינו ש- 60% מהטראפיק והקניות באתר באליגם נעשים ממובייל ולכן השקנו אתר מותאם שמקל על הגלישה ויוזמים מבצעים מיוחדים בתחום זה.

לדברי טל לב, לאחר המהפיכה המקוונת שעבר תחומי מוצרי הצריכה, התיירות, הסרטים והמוזיקה גם שוק הספרים הולך והופך לדיגיטלי עם היצע גדל של ספרים ואפשרויות טכנולוגיות שאין בספרים המודפסים. ההצלחה של המבצע מוכיחה שהציבור כמה לספרים חדשים, אבל מעדיף לקנות ולקרוא אותם בדרך שנוחה לו בסלולרי או בטאבלט. הספר הדיגיטלי מקצר משמעותית את הדרך שבין הסופר לבין הקורא וכדאי לכולם לא להאבק במגמה אלא להצטרף אליה.

הספר "תחרה וצבע", המוצע להורדה ללא תשלום במסגרת המבצע, הוא רומן ראשון בטרילוגייה סוחפת. טליה בלום, בלוגרית ישראלית בת 26, נוחתת באנגליה בפתחו של הקיץ. טליה נאבקת במאניה דפרסיה ומגיעה לביתו של אחיה דני בלונדון, בניסיון להציל את עצמה, מעצמה - אבל אז היא פוגשת את בן סטורם. זה סיפור על תשוקה גדולה, ארוטיקה ומאבק על חיים באהבה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוני חסיד דוברות ויחסי ציבור.