הודעה לעיתונות

הלב חוזר לפעום בהרצליה: רשת בתי הקולנוע לב פותחת מחדש את "לב דניאל"

בשעה טובה, ולאחר יותר מעשרה חודשים בהם היה סגור לרגל שיפוצים, נפתח מחדש קולנוע לב דניאל, הממוקם על קו החוף בצמוד לכניסה למלון דניאל בהרצליה. בית הקולנוע, שהינו גם היחיד במערב העיר, שופץ וחודש, הכיסאות הישנים הוחלפו בכיסאות קולנוע חדשים ומרווחים, חזית הכניסה עברה מתיחת פנים וכך גם אולם קבלת הפנים שהורחב ועוצב מחדש. הקולנוע המחודש, שעבר שיפוץ מקיף, מכיל 210 מושבים, מסך חדש, מערכת סאונד חדישה ומקרן דיגיטאלי חדיש שמבטיח את איכות ההקרנה הטובה ביותר הקיימת.
ברשת לב מבטיחים להמשיך להקרין בדניאל את סרטי האיכות המצליחים שלה, השבוע יפתח הקולנוע עם שובר הקופות הצרפתי המקסים "משפחת בלייה", "סיפור מהחיים" שיעלה לאקרנים בבכורה ארצית השבוע וגם מספר הקרנות בודדות של המועמד לאוסקר הסרט הזר "סיפורים פרועים" הוותיק והמצוין. בעתיד הקרוב מאוד יוקרן בקולנוע סרטו החדש של נני מורטי "אמא שלי", המגיע הישר מפסטיבל קאן ושנבחר לפתוח את פסטיבל ירושלים הקרוב, "איש ללא הגיון" של המאסטר וודי אלן, הוורסיה המצוירת והמדוברת של "הנסיך הקטן" על פי סנט דה אכזופרי, ועד סרטים רבים נוספים.
"לב דניאל" מצטרף לתשעת בתי הקולנוע הקיימים של הרשת הפרוסים לרוב במרכזי הערים, "תל אביב" (שני סניפים), "ירושלים", "רמת- גן", "אבן יהודה", "עומר", "חיפה", "הוד השרון" ו-"לב שהם". לב היא רשת הקולנוע העצמאית החשובה והמצליחה בארץ. אם נדמה לעיתים כי בשנים האחרונות, בתי הקולנוע נדדו מחוץ למרכזי הערים לטובת המגה-פלקסים הענקיים מחוץ לגבולות העיר, הרי רשת לב פועלת דווקא במגמה הפוכה ומשמרת את החוויה הקהילתית והאינטימית של בתי קולנוע "קרובים לבית". בתי קולנוע אינטימיים, המשדרים נוחות שניתן להגיע אליהם הן בשמלות ערב והן בנעלי בית.
לאורך שלושים שנות פעילות, הפך השם 'קולנוע לב', לסמל של תרבות, למותג המייצג חוויה קולנועית מיוחדת והפך בית שני לכל מי שהתשוקה שלו היא לקולנוע אמיתי. לרשת רשימה של יותר מ- 60 אלף מנויים פעילים, מספר חסר תקדים בתחום התרבות. לב היא החברה המובילה ונושאת הדגל בארץ היום, של הקולנוע האיכותי, העצמאי והעכשווי, המאגד בתוכו לא רק קולנוע הוליוודי אלא גם את הקולנוע העולמי עם סרטים מאירופה, אסיה ושאר העולם.
"לב דניאל" – רח' רמת ים 60 הרצליה. הרצליה, צמוד למלון דניאל

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בירן תקשורת ויחסי ציבור.