צוות משרד T@Z אדריכליות
צוות משרד T@Z אדריכליות
תכנון ועיצוב בית פרטי
תכנון ועיצוב בית פרטי
הודעה לעיתונות

אדריכליות החלומות - טובה דוד וצילה רייזר אדריכליות

משרד אדריכליות טובה דוד וצילה רייזר מתמחה
בתכנון ועיצוב בתי יוקרה, מבנים ציבוריים ומסחריים. הקו המנחה בעבודתן של האדריכליות הוא היכולת להקשיב לצרכי הלקוח, ולנוע על קשת רחבה של סגנונות, צרכים ומאוויים.

משרד האדריכלים החיפאי T&Z" טובה דוד וצילה רייזר אדריכליות" הוקם בשנת 1985 והוא מונה שמונה אדריכלים.
המשרד מתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, דירות ומשרדי הייטק יוקרתיים. קונספט התכנון ייחודי למשרד מושתת על עיצוב מודרני ברוח התקופה, תוך שימוש בקשר בין הפנים לחוץ, ניצול אנרגיית השמש, בנייה ירוקה, יצירתיות וחופש פעולה רחב. בנוסף מתמחה המשרד בתכנון מבני ציבור ומבנים מסחריים ותעשייתים תוך דגש על עיצוב חיצוני רך ומזמין. הן מתמחות גם בשימור מבנים ועובדות בשת"פ עם רשות העתיקות.

כמי שדוגלות בתפיסה שאדריכלות היא אמנות משולבת בפונקציה, שולטות טובה וצילה במגוון רחב של שפות עיצוביות, בקשת רחבה של סגנונות.
הן מתאימות את עצמן לכול לקוח ולקוח לפי צרכיו וכפי מידתו. הן נוהגות להתעדכן בחידושים וטרנדים עיצוביים, ומשתתפות בתערוכות וכנסים בארץ ובעולם.
מקורות השראתן הם באדריכלות הבינלאומית. בבואן לתכנן בית הן מתחברות ללקוח, לסביבה האורבנית, ולחוקיה. בודקות כיווני אוויר, שמש ונוף. זהו הבסיס האיתן לתכנון הראשוני ולתהליך התכנון והעיצוב שבסופו יגשימו את חלומם ואת מאווייהם של לקוחותיהם. הקו המנחה אותן בעבודתן הוא הבידול והשוני של כל בית ובית. התכנון שלהן מתאפיין בפתיחות וזרימה בין חללים, פתחים גדולים ומוארים שיחברו בין הפנים לחוץ. דגש על חווית כניסה לבית והקשר בין הפנים לחוץ. השפה האדריכלית שלהן הינה הוליסטית וטוטאלית שמסתכלת על כל המכלול הקיים. מראה החוץ של הבית יתכתב תמיד עם מראה פנים הבית. בחירת החומרים נעשית בקפידה יתרה תוך שמירה על הרמוניה בין חומרי הגמר. דוד ורייזר שמות דגש רב על תכנון ברוח הקיימות והסביבה. הן משתמשות בחומרים ידידותיים לסביבה, חוסכות באנרגיה, לוקחות בחשבון פונקציונאליות ושימוש בתחזוקה יומיומית. בין הפרויקטים המובילים שלהן: תכנון ועיצוב וילות יוקרה בקיסריה, דניה, מושבים בחוף הכרמל והסביבה. תכנון מבני ציבור: בתי כנסת, גני ילדים, פנימית נוער, מרפאות, תכנון ועיצוב מבני משרדים: מגדל משרדים בחיפה, משרדי חברות הייטק, עיריית הרצליה, ומגה פרויקט, קמפוס מבנים של השפד"ן (מכון לטיהור שפכים בגוש דן) שתוכנן כמבנה הייטק.

T&Z טובה דוד וצילה רייזר משרד אדריכלים, רח' המסילה 21, נשר חיפה,
טל': 04-8412196, אתר אינטרנט: http://www.r-d-arch.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מזי וורצל יחסי ציבור.