ארוחת ילדים ב 29 ש"ח בלבד
ארוחת ילדים ב 29 ש"ח בלבד
ארוחה משפחית ב 99ש"ח בלבד
ארוחה משפחית ב 99ש"ח בלבד
הודעה לעיתונות

המסעדה היחידה של פיצה האט בארץ מצטרפת למהפכה הצרכנית

מסעדת "פיצה האט" בקניון "עזריאלי" ירושלים (מלחה), שהיא המסעדה היחידה מסוגה בארץ ויתרה מכך, המסעדה היחידה של הרשת המוצלחת השיקה את התפריט החדש והכשר, בו תוכלו למצוא בין השאר פסטות בעבודת יד, דגים, סלטים עשירים, פוקצ'ות, קישים ועוד.

עם השקת התפריט האמור, החליטו בעלי המסעדה להצטרף למהפכה הצרכנית והוזילו את המחירים באופן דרמתי כך שמשפחה המתארחת ב"האט" תוכל לבלות במסעדה החדישה והמושקעת וליהנות מתפריט עשיר ומגוון, הכולל בין השאר דיל המכיל פיצה ענקית, מנת צ'יפס, סלט גדול, קנקן שתייה וקינוח במחיר של 99 שקלים בלבד. כמו כן מציעה המסעדה מנת ילדים הכוללת פיצה אישית, כוס שתייה וקינוח במחיר של 29 שקלים בלבד.
בצד הארוחות העסקיות תוכלו למצוא בתפריט לדוגמא מנת רביולי לצד סלט אישי ומיץ טבעי במחיר של 49 שקלים בלבד או דג פילה סלמון בתוספת סלט אישי או לחם שום ומיץ טבעי במחיר של 59 שקלים בלבד. בנוסף, בעמדת האקספרס של הסניף, תוכלו לרכוש כרטיס "גרופון" לפיצה משפחתית במחיר של בין 35-40 שקלים בלבד (בהתאם לכמות המגשים).

אתי ישפה, מבעלי מסעדת "האט": החלטנו להצטרף למהפכה הצרכנית לתת מענה אמיתי למשפחות המעוניינות לשבת ולהתארח במסעדה, לבלות ולסיים את הערב בהנאה גדולה ובלי חור גדול בכיס. כיום, משפחה יכולה להגיע אלינו עם 3-4 ילדים ולצאת שבעה ומרוצה במחיר של 99ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אלדר יחסי ציבור ותקשורת.