ששת אלפים איש נרגשים
ששת אלפים איש נרגשים
גולן ונתי. "רגעים שלא ניתן לעצור את הדמעות"
גולן ונתי. "רגעים שלא ניתן לעצור את הדמעות"
הודעה לעיתונות

אלפים הזילו דמעה במופע המרגש בחייו של אייל גולן

״אייל גולן מילא את ''האמפי״, ״לא היה ניתן להשיג כרטיס ביום ההופעה״, ״היה מופע מדהים״. כל אלו נאמרו וייאמרו על הופעותיו הידועות מבית היוצר של הזמר של המדינה.

רק שהפעם הופעתו של גולן הייתה מרגשת במיוחד, או כהגדרת מעריציו הוותיקים שמלווים אותו לכל הופעה ״ההופעה המרגשת של גולן מאז ומעולם״.

גולן פתח את הופעתו אמש ב"אמפי" באשדוד עם מיטב הלהיטים, כשכל הנוכחים מדקלמים כל מילה. רק שהפעם רגע השיא של הערב לא היה חשיפת להיט חדש, רגע השיא היה כשגולן הזמין לבמה את נטע נתי שנפגעה פרשת ״רמדיה״, כדי לבצע דואט מרגש במיוחד לשיר ״לוחמת״, ביצוע שלא פסח על איש מרבבות הצופים שהצטמררו והזילו דמעה יחד עם המבצעים, שהיו נרגשים לא פחות.

הצופים לא הספיקו למחות את הדמעות שזלגו לאחר הרגע המרגש וצפו מיד בסשן השני של הערב המרגש בו גולן הקדיש את השיר ״נעצר העולם״ לאגם אזולאי ז״ל, בת 6 וחצי שנחנקה מבלון לפני כחודשיים, כשבעת הביצוע הוקרנה על המסכים מצגת של אגם.

אייל גולן:
״ההופעה שלי אמש מספרת את סיפורו של עם ישראל הנפלא. עם שעובר משמחה לעצב ומעצב לשמחה בין רגע. הרגשתי צורך עז לתת כבוד על הבמה לשתיים שסיפורן האישי נגע לי בלב.ולצערי אגם כבר לא איתנו. ידעתי שאתרגש, לא ידעתי עד כמה...
יש רגעים בהם לא ניתן לעצור את הדמעות, רגעים בהם מבינים באמת את המשמעות העיקרית של החיים, ואמש זו הייתה דוגמא מושלמת לכך.״

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אלדר יחסי ציבור ותקשורת.