מפרסם: Unik
תאריך: 05/08/2015 10:20
נושא: עבודה ורווחה
הודעה לעיתונות

דני גל נבחר לתפקיד מנכ"ל עמותת קו משווה

  • דני גל (46) נבחר לתפקיד מנכ"ל עמותת קו משווה לקידום תעסוקת אקדמאים ערבים
  • גל, בוגר תוכנית גלייטסמן למנהיגות ציבורית של אוניברסיטת הרווארד, יועץ ארגוני ומייסד משותף של ההאב בתל-אביב ליזמות חברתית, מחליף בתפקיד את יעל קאהן-שרון

תל-אביב, 5 באוגוסט 2015

דני גל (46) נבחר לתפקיד מנכ"ל עמותת קו משווה לקידום תעסוקת אקדמאים ערבים. גל, בוגר תוכנית גלייטסמן למנהיגות ציבורית של אוניברסיטת הרווארד, יועץ ארגוני וממקימי ההאב בתל-אביב ליזמות חברתית, מחליף בתפקיד את יעל קאהן-שרון שפרשה מתפקידה בעמותה בה עבדה מיום הקמתה.

עמותת קו משווה מיסודו של דב לאוטמן ז"ל וד"ר עירית קינן הוקמה במטרה לחולל סביבה עסקית פתוחה יותר להעסקת אקדמאים ערבים, ולהגדיל באופן משמעותי את מספר האקדמאים הערבים המשולבים בשוק התעסוקה הישראלי - בחברות עסקיות וציבוריות בתפקידים ההולמים את כישוריהם.

לאחר שסיים את שירותו כפסיכולוג צבאי, נמנה גל עם מקימי תכנית המזרח התיכון של CEF המוקדשת ליצירת דיאלוג, אמון, ושיתופי פעולה אזרחיים בין ישראלים לפלסטינאים החיים באזור.
גל שימש כיועץ ארגוני לגופים חברתיים כגון המכון לחינוך דמוקרטי, מכללת בית ברל והמרכז היהודי-ערבי לפיתוח כלכלי. בקיץ 2011 היה בין המובילים של יוזמת 'מהמאהל למעגל': 1000 שולחנות עגולים בהשתתפות 10,000 איש שדנו בעתידה של החברה הישראלית.

מאיר ניסנסון יו"ר עמותת קו משווה: " אני מברך את דני גל עם בחירתו לתפקיד, ומודה לו על נכונותו לקחת על עצמו משימה חשובה זו. הוועד המנהל בטוח כי הוא האדם הנכון לתפקיד, אשר יוכל להצעיד את העמותה קדימה".

מנכ"ל עמותת קו משווה, דני גל: ״אני מודה לוועד המנהל של העמותה על האמון שניתן בי. קו משווה הביאה הישגים רבים בקידום המודעות והקטנת הפערים בנושא תעסוקת ערבים אקדמאים ב-8 שנות פעילותה. יחד עם זאת, יש עוד הרבה מה לעשות עד שנמצא דרך לתת ביטוי הולם ומייצג לכשרונות וליכולות של האזרחים הערבים בכלל והאקדמאים בפרט. זה טוב לכלכלה, זה טוב לאזרחים וזה טוב לעמוד השדרה הערכי של ישראל."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.