mystery of the dance

שבת', 29 אוג' 2015 בשעה 21:00
מיקום: תיאטרון הצפון
כתובת: רח' בילינסון 41 קרית חיים (מפה)
משך: שעה וחצי
mystery of the dance קרדיט צילום ליעד דרך
mystery of the dance קרדיט צילום ליעד דרך
mystery of the dance קרדיט צילום ליעד דרך
mystery of the dance קרדיט צילום ליעד דרך
mystery of the dance קרדיט צילום דוד קפלן
mystery of the dance קרדיט צילום דוד קפלן
הודעה לעיתונות

מהיוצר הישראלי היחיד שרקד עם הלורד אוף דה דאנס - mystery of the dance מופע ריקוד אירי חדש וסוחף

מה קורה כשצד אחד חובר לכח אפל המאיים על היקום?

"Mystery of the Dance", מופע ריקוד אירי עלילתי ואינטראקטיבי בניחוח בינלאומי, חדש, וסוחף, שיצר יאיר ורדיגר המספר את סיפורם של שני חברי ילדות שפוגשים באלה מיסתורית הצדה את ליבם. עכשיו ברחבי הארץ.

"Mystery of the Dance" הינו מופע ריקוד אירי עלילתי חדש וסוחף שמספר את סיפורם של שני חברי ילדות שפוגשים באלה מיסתורית שצדה את ליבם. כשהיא נאלצת לבחור באחד מהם, כוח רשע נכנס בחבר האחר שהופכו למלך האופל וגורם לו להטיל כישוף על עמו (הרקדנים), שמצליח לקחת מהם את יכולת הריקוד. החבר שצד את ליבה של האלה מקבל אף הוא כוח מיסתורי שהופכו לאביר הלבן שיוצא להגנת עמו.

המופע בן ה – 70 דקות, הינו אינטראקטיבי המשלב בין צעדי המחול והסטפס האירי, שסוחפים ומקפיצים את הקהל, מוסיקה אירית מקורית שכתב המלחין אלון קפלן בשילוב קטעי סולו של שירה ונגינה בכינור, ואנימציית וידאו ארט המוקרנת על מסך LED.

סולן המופע, יאיר ורדיגר שגם כתב וביים חי ונושם ריקוד אירי כבר 18 שנה. הוא רקד במופע הבינלאומי "לורד אוף דה דאנס", מכהן כמורה ושופט מוסמך לריקוד אירי ומייסד את האקדמיה הישראלית לריקוד אירי הפועלת משנת 2002. יחד עמו רוקדים על הבמה כ- 14 רקדנים מהלהקה הייצוגית של האקדמיה הישראלית לריקוד אירי, שסוחפים את הקהל בריקוד אירי מופתי ובעבודת רגליים מדוייקת ומהירה להפליא. המופע המושקע שנכתב במשך שנתיים הינו בניחוח בינלאומי, ומציג יכולות גבוהות ומדויקות במיוחד של הרקדנים, תלבושות מיוחדות, אפקטים מרהיבים ותאורה מיוחדת שעוצבו במיוחד למופע.

ברכישת זוג כרטיסים למופע ינתנו במתנה שני שיעורי ריקוד אירי, מתנת האקדמיה הישראלית לריקוד אירי.

המופעים הקרובים יתקיימו ב: היכל התרבות יבנה, ה', 20.8, בשעה: 20:30; תאטרון הצפון, מוצ"ש, 29.8, בשעה: 21:00; היכל התרבות מודיעין, מוצ"ש, 5.9, בשעה: 21:00; היכל התרבות נתניה, ה', 17.9, בשעה: 21:00; היכל התרבות קדימה, מוצ"ש, 17.10, בשעה: 21:00 ; היכל התרבות פתח תקווה, מוצ"ש, 24.10, בשעה: 21:00; משכן אשדוד, ה', 12.11, בשעה: 21:00 והיכל התרבות ראשון לציון, מוצ"ש, 21.11, בשעה: 21:00.

"Mystery of the Dance", מופע ריקוד אירי חדש וסוחף מאת היוצר יאיר ורדיגר, להזמנת כרטיסים: בקופות היכלי המופעים. או באתר: www.mysteryofthedance.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מזי וורצל יחסי ציבור.