גרף לניתוח מגמות שיח
גרף לניתוח מגמות שיח
הודעה לעיתונות

התחזית: הפרסום הדיגיטלי מתחמם, ואילו הפרסום הטלוויזיוני מצטנן

לפי הצפי של מגמות הפרסום הדיגיטלי בשנים האחרונות: הפעילות במדיה הדיגיטלית תלך ותגדל, בעוד שחלקו של הפרסום הטלוויזיוני ילך ויתפוס נפח זעיר יחסית לפרסום באינטרנט.

שינוי משמעותי זה צפוי להתרחש, לפי ניתוחי כתבות, שנעשו בתחום המדיה. בעזרת כלי הניתוח של סקופר עולה, כי השינוי במגמות הפרסום במדיה הדיגיטלית, צפוי לקרות בשנתיים הקרובות.
בתום שנתיים וחצי של פיתוח טכנולוגי, שהשקיעה חברת סקופר בתחום איסוף וניתוח מדיה דיגיטלית, סקופר משיקה את "ארגז הכלים הדיגיטלי".

"ארגז הכלים הדיגיטלי" מכיל בתוכו מגוון שירותים טכנולוגים, מהחדשים ביותר בשוק הדיגיטל, שקיים בישראל. השירותים מאפשרים לכל אחד לבצע ניטור מידע מאתרי חדשות, תוכן ורשתות חברתיות, ואף מאפשר לבצע השוואות של מגמות בשיח התקשורתי.
המערכת של סקופר מספקת את כל הכלים שאנשי היח"צ, הדוברים ואנשי התקשורת זקוקים להם, בכדי לעקוב אחר תופעה, מותג או אדם מסוים.

שלושת הכלים שמציגה סקופר הם:

· ניטור מדיה מאתרי חדשות, תוכן ורשתות חברתיות בדגש על פייסבוק וטוויטר - המידע אותו יבחר המשתמש לנטר, ישלח אליו ישירות לדוא"ל בזמן אמת, תוך דקות ספורות מרגע יציאת הידיעה, ואף יאפשר למשתמש לייצא דוחות מעוצבים בקבציPDF או WORD, המכילים את כל הלינקים לכתבות שפורסמו.

· ניתוח מגמות שיח - כלי ייחודי, שפותח מתוך הצורך העולה ונשנה, במדידת השינויים של הסיקור התקשורתי באתרי חדשות, ובחינת תופעות שונות במדיה החברתית. הכלי מאפשר לבחון על פני גרף, האם מותג או תופעה מסוימת נמצאים במגמת עליה או ירידה בסיקור התקשרותי, על פני תקופת זמן.

· פייסקופ - כלי שישאיר אתכם מעודכנים בכל הפוסטים החמים, שהועלו לעמודי הפייסבוק ומרכז אותם במקום אחד. "פייסקופ" ישמור עבורכם את כל הפוסטים שהועלו, גם אם הם נמחקו, ויתעד עבורכם את הזירה החברתית על פני תאריכים.

להתנסות במערכת הדיגיטלית של סקופר מלאו את הטופס
http://www.scooper.co.il/about/contact

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סקופר.