הפנינג מיקרו
הפנינג מיקרו
מיקרו מקסי
מיקרו מקסי
הודעה לעיתונות

מיקרו, מותג הקורקינטים הנמכר ביותר בעולם, ייכנס לרשת הפנינג הישראלית

מיקרו, מותג הקורקינטים הנמכר ביותר בעולם, ייכנס לרשת הפנינג הישראלית,
וישווק בתחילה ב 10 סניפים מובילים ברחבי הארץ

אחרי שהושק בהצלחה בשנה האחרונה בישראל, מיקרו - מותג הקורקינטים השוויצרי, הודיע כי יתחיל להימכר מהחודש
בסניפי רשת הפנינג ברחבי הארץ

אחד מהטרנדים הלוהטים היום ברחובות העיר, וזה לא משנה אם זה תל אביב, ניו יורק או לונדון, הוא הקורקינט. בשנה וחצי האחרונות הם מציצים עלינו מכל פינה. קטנים, חמודים, צבעונים – והכי חשוב, יציבים. הקורקינטים של מיקרו, המותג השוויצרי שמאז השקתו הפך לנמכר ולמבוקש ביותר בעולם. הם הגיעו לארץ לפני כשנה, נמכרים ביותר מ 25 חנויות, וכבר הופכים להיות הדבר הכי חם ברחובות העיר.

"אנחנו תמיד מחפשים חיבורים עסקיים איכותיים שילכו יד ביד עם ערכי המותג" מספרים היבואנים של מיקרו בישראל. "החיבור עם רשת הפנינג הוא אידיאלי, גם מבחינת אופי ואיכות מוצרי הרשת, וגם מבחינת פריסת סניפיה המגיעים לכל מקום בארץ".
"אנחנו שמחים ומתרגשים לצאת לדרך חדשה עם רשת הפנינג, ומקווים להמשיך בתנופת ההתפתחות של המותג בישראל".

המוצרים של מיקרו מתאימים מגילאים קטנים של גן ועד כיתות בית הספר ואפילו להורים. אבל מה עושים כשהאח ואחות כבר גדולים, ורוכבים על מיקרו מיני, והבן שנה וחצי מאוד רוצה להצטרף לחגיגה אבל עדיין יותר מדי קטן? אז בחברת MICRO חשבו על פתרון יצירתי במיוחד – מיקרו 3 ב 1.
הבסיס, קורקינט מקסים, צבעוני, עם 3 גלגלים לביטחון ובטיחות בנסיעה. ניתן להחליף את מוט הקורקינט במוט עם ידית אחיזה נוחה לקטנטנים, ולחבר אליו מושב (וזהו הלהיט האמיתי) וכך הקורקינט הוא גם בימבה התחלתית עם סטייל, וכשהילד גדל הוא גם קורקינט לנסיעה עצמית לגן ולבית.

"אנחנו כל הזמן חושבים על הדבר הבא בתחום הקורקינטים" אומרים בחברת מיקרו ישראל. בעולם כבר יש ביקוש רב גם לקורקינטים משוכללים יותר, כאלה שניתן לבצע איתם פעלולים לחובבי האקסטרים, ואנחנו פועלים על הבאת הדגמים החדשים גם לארץ".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורין תקשורת דוברות ויחסי ציבור.