מפרסם: גלאי תקשורת
תאריך: 14/10/2015 10:55
עדכון: 14/10/2015 11:02
נושא: מדיה ותקשורת
No Matter What
No Matter What
הודעה לעיתונות

טושיבה מציגה אחריות No Matter What – ומציעה ללקוחות הגנה כוללת על המחשבים האישיים

  • המחשב האישי מוגן מפני נזק אקראי, גניבה, אובדן מידע ואיומים מקוונים
  • כולל אחריות מורחבת לשלוש שנים
  • חינם לכל הלקוחות הרוכשים והנרשמים לאחריות על מחשב אישי ==

טושיבה אירופה הכריזה היום על אחריות No Matter What – הצעה אשר מספקת שקט נפשי נוסף במקרה של אירועים בלתי צפויים ובלתי רצויים. האחריות זמינה חינם למחשבים ניידים, ניתקים ונייחים של טושיבה – אחריות No Matter What תספק כיסוי מקיף כמעט לכל אירוע.

האחריות המורחבת כוללת חמישה אלמנטים, ובשנה הראשונה היא כוללת הגנה מפני נזק אקראי, גניבה, אובדן מידע ורישיון McAfee LiveSafe, האחריות מעניקה ללקוחות ביטחון מוגבר במכשיר שלהם . האחריות No Matter What זמינה ללקוחות במדינות נבחרות באירופה מהיום ועד 31 במרץ 2016, והיא דורשת רישום בתוך 14 ימים ממועד הרכישה, לשם זכאות לאחריות.

סנדון ון דר הם, סגן הנשיא בקבוצת B2C, מחשבים נייחים, מוצרי איכות חיים ושירותים של טושיבה, אמר: "עם סגנונות חיים מהירים יותר ושימוש מוגבר במחשבים האישיים, אנחנו גאים לספק ביטחון ואבטחה נוספים ללקוחות שלנו בשגרת חייהם. עם אחריות No Matter What המכסה את כל סדרת Satellite, Qosmio, Chromebook ו-Kira, אנחנו מראים את האמונה שיש לנו במוצרים שלנו, בכך שיישארו אמינים לכל אורך מחזור חייהם ועדיין אנו מבטיחים ללקוחות שלנו שהם מוגנים בכל מקרה בלתי צפוי כמו נזק אקראי או איומים מקוונים."

הרחבת אחריות
המחשבים הניידים של טושיבה ידועים באמינות שלהם, אבל עם אחריות No Matter What הלקוחות מרוויחים מהידיעה שבמקרה הבלתי-סביר שהמחשב שלהם יחווה תקלה, הם ירוויחו מאחריות בינלאומית מורחבת לשלוש שנים במקום האחריות הסטנדרטית של שנה או שנתיים.

נזק אקראי
נזק אקראי הוא אחד המרכיבים המבטיחים ביותר באחריות בהתחשב בניידות של המחשבים האישיים בעידן הנוכחי ובהתחשב בפוטנציאל המוגבר לסיכון של תאונות שמתרחשות כאשר אנחנו בחוץ ובתנועה. בין אם משתמשים מפילים את המחשב הנייד באמצע מסע בשעת העומס, או שהם שופכים בטעות קפה על המחשב האישי, אחריות No Matter What מכסה אותם והם מקבלים מחשב חליפי או תיקון של כל מחשב נייד שסופג נזק אקראי.

גניבה
לאלה שמשתמשים במחשבים האישיים שלהם במקומות ציבוריים או תוך כדי נסיעה, הפוטנציאל מפני גניבה הוא משהו שלא ניתן להתעלם ממנו. במקרה המצער של גניבה, לקוחות טושיבה שנרשמו לאחריות No Matter What יהיה זכאים למחשב חלופי חינם, אשר יהיה או זהה, או שווה ערך לדגם הקודם.

אחזור מידע
לעיתים קרובות, מחשבים אישיים הם שטח הזיכרון הדיגיטלי של המשתמשים. כוננים קשיחים יכולים להיות עמוסים בתמונות משפחתיות ובסרטונים – כמו גם מדיה שכוללת סרטים ומוזיקה – כך שנפילת הכונן היא בעלת פוטנציאל לאסון. תחת אחריות No Matter What טושיבה תחליף את הכוננים הבלתי-מתפקדים של הלקוח ותעשה את המיטב כדי לשחזר כל מידע אבוד.

McAfee LiveSafe
אחריות No Matter What לא רק מתקנת נזק לאחר שדברים השתבשו, עם זאת. טושיבה גם מציעה רישיון של McAfee LiveSafe לשנה, למי שנרשם לאחריות. הדבר מספק שכבת הגנה נוספת למידע ולזהות של המשתמשים ומבטיח שהמכשיר מוגן מפני תוכנות זדוניות, תוכנות ריגול, תוכנות בלתי רצויות ועוד. McAfee LiveSafe כוללת גם בקרת הורים ואנטי-ספאם מובנים, מה שמספק הגנה טבה עוד יותר למשפחות.

לקוחות שקנו מחשב נייד הכלול באחריות, יכולים כבר היום להירשם לאחריות No Matter What בכתובת: www.nomatterwhatguarantee.com

התחברו אונליין
בקרו באתר טושיבה למידע על המוצרים האחרונים, המפרטים העדכניים ועוד: www.toshiba.il

אודות טושיבה
תאגיד טושיבה, חברה ברשימת Fortune Global 500, מעבירה יכולות ברמה עולמית של אלקטרוניקה מתקדמת ומוצר אלקטרי ומוערכות לחמישה תחומים אסטרטגיים: אנרגיה ותשתיות, פתרונות תקשורת, מערכות בריאות ושירותים, מכשירים אלקטרוניים ורכיבים, וכן מוצרי ושירותי איכות חיים. תוך שהיא פועלת על פי עקרונות המחויבות הבסיסית של קבוצת טושיבה, "המחויבות לאנשים, המחויבות לעתיד", טושיבה מקדמת אופרציות גלובאליות לעבר הבטחת "צמיחה באמצעות יצירתיות וחדשנות", והיא תורמת להישג של בעולם שבו אנשים בכל מקום חיים בחברה בטוחה, מוגנת ונוחה.

החברה נוסדה בטוקיו ב-1875 וכיום טושיבה היא בלב הרשת הגלובאלית עם למעלה מ-580 חברות יציבות המעסיקות למעלה מ-199,000 עובדים בכל העולם, ועם מחזור מכירות שנתי שעובר את קו 6.6 טריליון ין (כ-55 מיליון דולר ארה"ב).

כדי ללמוד עוד על טושיבה, היכנסו לאתר: www.toshiba.co.jp/index.htm
טושיבה אירופה, שהמטה שלה ממוקם בנוס, גרמניה, היא חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד טושיבה, טוקיו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלאי תקשורת.