הודעה לעיתונות

מנכ"ל אור עציון, נפתלי קנדלר, מונה לתפקיד מנהל אגף פיתוח ופרויקטים במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

== בנוסף לתפקידו החדש ימשיך קנדלר לנהל את מכון הגיור עמי מיסודה של אור עציון. קנדלר: "זכות גדולה להצטרף להנהלת מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא. אני תפילה שיהיה לי את הכוח לסייע בהוספת אור ולהרבות תורה וחינוך" ==

מנכ"ל הישיבה הגבוהה אור עציון נפתלי קנדלר (40) מונה השבוע לתפקיד מנהל אגף פיתוח ופרויקטים במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא. בנוסף לתפקידו החדש ימשיך קנדלר לנהל את מכון הגיור "עמי" מיסודה של "אור עציון".

קנדלר ניהל בשבע השנים האחרונות את ישיבת ההסדר "אור עציון", שבין מוסדותיה גם נמנים מכון הגיור "עמי", "המכון התורני אור עציון" ומכינת "אור מאופיר". "אור עציון" נחשבת לאחת מישיבות הדגל הוותיקות של הציונות הדתית, והוקמה לפני 38 שנים על ידי הרב חיים דרוקמן, מבכירי רבני הציונות הדתית העומד בראשה עד היום, בנוסף לתפקידו כיו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא.
קנדלר: "נתבקשתי וזו זכות גדולה להצטרף להנהלת מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, להקים ולנהל את אגף פיתוח ופרויקטים של מרכז ישיבות בני עקיבא. מרכז ישיבת בני עקיבא מחנך את בנינו ואת בנותינו, הוא הלב של הציונות הדתית, ומתוך כך יש לו השפעה אדירה על עם ישראל, תורת ישראל ומדינת ישראל. אני תפילה שיהיה לי את הכוח לסייע בהוספת אור ולהרבות תורה וחינוך".

כאמור, במסגרת תפקידו כמנכ"ל הישיבה הגבוהה, קנדלר היה גם אמון על הניהול השוטף של שאר המוסדות המשתייכים לישיבה, וכוללים את המכון התורני באור עציון, כשבמהלך כהונתו של נבנתה ספרייה תורנית שנחשבת לאחת מהגדולות בתחומה בישראל, הכוללת מעל ל-20 אלף כותרים, את מכינת אור מאופיר ליוצאי העדה האתיופית שהצמיחה בשנים האחרונות דורות של מנהיגים תורניים, חינוכיים וחברתיים שהשתלבו בתפקידי מפתח במסגרת הקהילה ובחברה הישראלית. בנוסף, אחד מהישגיו המשמעותיים כולל את ייסוד מכון הגיור עמי לפני... שנים שנחשב כיום לאולפן הגיור האורתודוכסי הגדול בישראל שבמסגרתו לומדים מעל ל- 2000 מתגיירים מדי שנה בעשרות כיתות לימוד מנהריה ועד אילת, זאת כאמור בנוסף לתפקידו המרכזי כמנכ"ל הישיבה הגבוהה.

קנדלר פועל בתחום הציבורי שנים רבות ועוד לפני כהונתו באור עציון ייסד לפני יותר מעשור את המכינה הקדם צבאית בקרית מלאכי, ואף היה ממקימי עמותת "אורות חסד" של הרב חנן פורת זצ"ל. הוא שירת כלוחם צנחנים במסגרת מסלול "הסדר", והינו בעל תואר ראשון בחינוך במכללת "הרצוג" ותואר שני במנהל עסקים במכללה האקדמית בקרית אונו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בלומברג תקשורת.