ביום הרווקים הלקוחות אכן לא נשארו רעבים ! הסינגלס דיי הסיני גרם לעומס הזמנות באתר משלוחה בעקבות הנחות הענק.
אתמול יום ד', 11/11/15, נרשם שיא חדש בכמות הזמנות המשלוחים של אתר משלוחה.
יום הרווקים הסיני שהפך בשנים האחרונות לאירוע מכירות ענק באינטרנט, הוביל לעומס באתר משלוחה, לאחר שזאתי החליטה להביא ביום זה את בשורת ההנחות גם לתחום משלוחי האוכל.
המסעדות באתר שמחו לשתף פעולה ביום הרווקים ונתנו הנחות משמעותיות ביותר בגובה של 25-30 אחוז.
משלוחה זיהתה את מגמת הצריכה בימים מיוחדים של מכירות כגון: יום הרווקים, בלאק פריידי וכריסמס - ימים שבהם צרכנים מחוברים למחשב ולמובייל ורוכשים מוצרים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים - והחליטה לקחת חלק בטרנד.
מנכל משלוחה דניאל רחמים: "בימים כאלה הצרכנים מחפשים לרכוש מוצרים בהנחות, וכך גם בתחום משלוחי האוכל, ולכן היצע ההנחות צריך להיות גדול ומגוון יותר. דיברנו עם המסעדות והם שמחו להשתתף, שכן גם הם הבינו שמדובר ביום שיעלו המכירות באופן משמעותי.
כמות ההזמנות באתר משלוחה עלתה בצורה דרסטית ורשמה שיא חדש של הזמנות דרך האתר, כאשר העלייה המשמעותית נרשמה בקטגוריית הסושי.
יש לציין ששוק משלוחי האוכל מגלגל כמעל מילארד שקלים בשנה, כאשר נראתה עלייה של 20% רק בשנה האחרונה.
אתר משלוחה הינו אתר המשלוחים הגדול בישראל ובו מעל ל2000 מסעדות שמבצעות משלוחים בכל הארץ.
בין המשתתפים בקמפיין היה ניתן למצוא את: ג'וני קריספי, ספגטים, הסושיה, פרנג'ליקו, מקס אנד קו ועוד רבים אחרים.
למעבר לאתר משלוחה: www.mishloha.co.il