מפרסם: בירן תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 18/11/2015 10:01
נושא: קולנוע
הודעה לעיתונות

החלו צילומי הסרט "ישמח חתני"

החלו צילומי הסרט "ישמח חתני" בכיכובם של אוולין הגואל, יגאל נאור, אורנה בנאי, עינת שרוף, איציק כהן, אביב אלוש, יפית אסולין, שרון אלימלך, אסף בן שמעון, הרצל טובי וחיים זנאתי
אהובה עוזרי תלחין את פסקול הסרט

החלו צילומי הסרט "ישמח חתני", דרמה מצחיקה ומחממת לב על עולם הולך ונעלם של קהילה מסורתית בירושלים בצל ההתחרדות של העיר.
הסרט בבימויו של אמיל בן שמעון על פי תסריט של שלומית נחמה, ובכיכובם של קאסט שחקנים נרחב הכולל את אוולין הגואל, יגאל נאור, אורנה בנאי, עינת שרוף, איציק כהן, אביב אלוש, יפית אסולין, שרון אלימלך, אסף בן שמעון, הרצל טובי, חיים זנאתי ואברהם סלקטר.
אהובה עוזרי, פזמונאית ומלחינה כלת פרס אקו"ם, תלחין את פסקול הסרט בשיתוף פעולה עם שאול בסר ("גט"). זוהי הפעם הראשונה שעוזרי מלחינה פסקול של סרט קולנוע.
"ישמח חתני" הוא סרט הקולנוע הראשון של הבימאי והתסריטאי אמיל בן שמעון. את התסריט כתבה התסריטאית שלומית נחמה, שגדלה בשכונת הבוכרים וכתבה את הסיפור בהשראת סיפור משפחתה, שהייתה חלק מקהילה שאינה עוד, לאחר שרוב אנשיה התחרדו.
עלילת הסרט מספרת על קבוצת נשים מסורתיות, שבעקבות קריסתה של עזרת הנשים בבית הכנסת שלהן וההשתלטות העוקבת של רב חרדי צעיר על הקהילה, תוך שהוא מייצר קרע בין הנשים לגברים, יוצאות למאבק לאחד מחדש את הקהילה ולשמר את המסורת שלהן אל מול שכונה שהולכת ומתחרדת.
הסרט מופק ע״י פאי סרטים וסרטי יונייטד קינג בתמיכת פרויקט קולנוע של קרן יהושוע רבינוביץ, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים וקשת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בירן תקשורת ויחסי ציבור.