מפרסם: נעמי צ'רפק יחסי ציבור
תאריך: 17/12/2015 11:55
עדכון: 17/12/2015 11:56
נושא: טלוויזיה, קולינריה, צרכנות
יובל בר נר צילום דרור הופמן
יובל בר נר צילום דרור הופמן
הודעה לעיתונות

עם פתיחת עונת האגסים בישראל עולות למרקע הטלוויזיה תוכניות הבישול החדשות של איש האגסים, יובל בר-נר,

שבמרכזן לחם מכל הסוגים ומארצות רבות בעולם, בעונה חדשה של התוכנית "טעמים וניחוחות"
התוכניות תעלנה באמצע ינואר בערוץ האוכל ותשודר גם בערוץ 10

עם פתיחת עונת האגסים האמריקאים בישראל עולות לאוויר תכניות בישול חדשות של מי שמכונה "איש האגסים", יובל בר-נר, במסגרת התכנית "טעמים וניחוחות". התכניות יחלו את שידוריהם בערוץ האוכל כבר באמצע ינואר. מיד לאחריה תשודר התוכנית גם בערוץ 10.

"טעמים וניחוחות" שתעלה לשידור באמצע ינואר, בהפקת ערוץ האוכל, תכלול הפעם מספר פרקים המתבססים על לחם. מדובר על שילוב ייחודי ואקזוטי של לחם ואגסים מהודו , סין, מקסיקו , לבנון, וגם לחם שחור ולבן אחיד שהיה פופולארי בכל בית בישראל, אשר ישולב במתכונים עם אגסים אדומים וחלודים אמריקאים, המיועדים לבישול.

במהלך התוכניות, יוצגו מתכונים מקוריים וגרסאות חדשות של מעדנים וביניהם צ'יקן טיקה עם לחם פראתה מהודו, טורטיות מקסיקניות עם פאהיטס, לחמניית באו עם חזה עוף בסויה ואגסים מתוקים וחריפים מסין, עוגת באו מאודה ממולאת אגסים, בננות ושוקולד נוטלה, שימושים ורעיונות חדשים עם לחם אחיד שחור ולבן ועוד.

איש האגסים הלוא הוא יובל בר-נר,מהרצליה, מייצג מזה שנים רבות את מועצת האגסים האמריקאית בישראל. חיבתו והבנתו הרחבה בתחום האגסים משמשת את יובל בר-נר בתפקידו כנציג הרשמי של מועצת האגסים האמריקאית בישראל. מועצת האגסים הנו גוף המרכז כ-1600 מגדלי אגסים בצפון מערב ארה"ב במדינות וושינגטון ואורגון ומהווה חלק ממשרד החקלאות האמריקאי. בישראל פועל בעיקר יובל מול יבואנים ורשתות שיווק וכן עומד בקשר הדוק עם משרד החקלאות הישראלי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נעמי צ'רפק יחסי ציבור.