מפרסם: מזי וורצל יחסי ציבור
תאריך: 11/01/2016 10:50
עדכון: 11/01/2016 10:56
נושא: קולינריה, מסעדות
שרימפס ברוטב שום חמאה ויין לבן קרדיט צילום: אפיק גבאי
שרימפס ברוטב שום חמאה ויין לבן קרדיט צילום: אפיק גבאי
מיקס פירות ים ברוטב עגבניות שרי קרדיט צילום: אפיק גבאי
מיקס פירות ים ברוטב עגבניות שרי קרדיט צילום: אפיק גבאי
הודעה לעיתונות

לראשונה בארץ: יאמ-ים בר מזנון פירות ים בתל אביב במחירי לואוקוסט

לראשונה בארץ: יאמ-ים, בר מזנון פירות ים בלב תל-אביב, שמביא את השלל הטעים של הים במגוון רטבים וטעמים במחירי לואו קוסט, שלא קורעים את הכיס. מעתה, פירות הים נגישים מתמיד.

מנות פירות הים היו עד כה נחלת מסעדות רבות, והן נחשבו למוצר גורמה, יקר ולא נגיש. ניר ארז (30) צעיר ונמרץ, שטייל בעולם ראה ששם, פירות הים נמכרים דווקא כמזון מהיר, והם נגישים לכולם. אז הוא החליט, יחד עם ליאת סבן שותפתו, לפתוח את "יאמ-ים", בר מזנון פירות הים הראשון בישראל, שמטרתו להנגיש את פירות הים לכולם, להפכם לאוכל יומיומי מזין, במחיר אטרקטיבי וזול, שמתאים לכול כיס ולהוכיח שאפשר גם אחרת.
יאמ-ים, נפתח לפני כשלושה חודשים במרכז תל אביב ומציע קונספט של מזנון מהיר עם תפריט עשיר של ראשונות, עיקריות, סלטים ופסטות. ארוחת פירות ים נדיבה כמו: שרימפס/ קלאמרי/ מולים/ראשי קלמארי/מיקס, איכותיים ורעננים במרקמן ובטעמן, שעשויים במחבת בשלושה רטבים לבחירה: (חמאה שום ויין לבן/קארי ועשבי תיבול פיקנטי/עגבניות שרי מתקתקות), או מטוגנים בבצק טמפורה. כמו כן ניתן למצוא מנות מדג סלמון, כמו: סלטים מדג סלמון/פירות ים, ופסטה פנה ברוטב שמנת פטריות, פירות ים/סלמון, וכול זאת בליווי תוספת של צ'יפס/אורז/סלט טרי לבחירה, ובמחיר של 45 ₪ בלבד לארוחה. והלימונדה עליהם. יש גם ראשונות לנשנוש כמו: שיפודי שרימפס עם בייקון על הגריל (34 ₪); אצבעות סלמון/שרימפס פריכים עטופים בבצק טמפורה עם חמאת צ'ילי (28 ₪); שרימפס מגולגל בדפי תפו"א (21 ₪); ולקינוח מוצעת עוגת שוקולד טראפלס (29 ₪). יין לבן שרדונה מקנקון שבמקסיקו, ומגוון אלכוהול מוצעים להשלמת הארוחה.

התפריט כתוב על מחברות שורה של פעם, העיצוב קצת רטרו, פשוט ונעים. עץ, לוחות גיר מחיקים, ואווירה צעירה שמחה. מדי יום החל מהשעה: 12:00 מתבצעים משלוחים בכול רחבי תל אביב.

יאמ-ים, בר מזנון פירות ים הראשון בארץ, רח' שד"ל 7, תל אביב, ימים ושעות פתיחה: א'-ה': 12:00-23:00; מוצ"ש: 20:00-24:00; משלוחים החל מהשעה: 12:00 ועד השעה: 23:00; טל': 0774034027.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מזי וורצל יחסי ציבור.