מפרסם: Kliger יחסי ציבור ותקשורת
תאריך: 19/01/2016 13:21
נושא: תיירות
מלון כפר גלעדי
מלון כפר גלעדי
כפר גלעדי
כפר גלעדי
הודעה לעיתונות

מלון כפר גלעדי חוגג ט"ו בשבט

מלון כפר גלעדי, המלון שהעצים, הפרחים והמדשאות האין סופיות חוגגים בו בכל השנה, הכין עבורכם תכנית מגוונת לסוף שבוע מלא באטרקציות, טיולים ופעילויות לילדים בסימן טבע.
בהגעתכם למלון, ביום חמישי ,יקבלו אתכם צוות המלון עם סיידר חם ויעסיק את הילדים באולם גליל בסרט אהוב. משם מועדון הילדים יפתח עבורם ויפעיל אותם ביצירות לט"ו בשבט כמו הכנת שקדיות מצמר גפן, יצירות ממוחזרות ועוד.
בערב תפתח בריכת השחייה המקורה והמחוממת במלון ממנה נשקף החרמון הלבן, לשחייה לילית והקרנת סרט ופופקורן לילדים.
בשישי, מוזמנים אורחי המלון לטקס נטיעות שיערך על ידי נציג של קרן קיימת לישראל, לנטיעות, בחניון "דרך הנוף" -חניון אקולוגי מקסים עם נוף עוצר נשימה המתאים מאוד לפיקניקים בחיק הטבע וממוקם כחצי קילומטר מהמלון. לאחר בוקר מלא בטבע ושאיפת אויר צח ומרענן יחזרו אורחי המלון למנוחת צהריים והילדים יוכלו שוב ליהנות ממועדון "גלעדודס" עם שלל יצירות לחג והקרנה של סרט באולם גליל.
מאוחר יותר , בערב, באולם חרמון תפתח פעילות דיסקו לילדים עם שלל פרסים עם המנחה עמית הלהיט, וההורים, יוכלו לבלות בערב של שירה בציבור עם מבחר שירי ארץ ישראל היפה עם המנחה עודד המגיע יחד עם גיטרה.
ביומו האחרון של סוף השבוע , כבר בבוקר מוקדם הילדים יוכלו ליהנות ממשחקי שולחן ב"גלעדודס" ובדסק הקבלה תתאפשר הרשמה לסיור מודרך לסליק בקיבוץ (בתשלום).
מעבר ללו"ז הפעילויות המתוכננות, אורחי המלון יהנו מהטבות נוספות ביניהם 50 ₪ הנחה בספא המפנק של המלון והצעות לרכישת כרטיסים מוזלים לאטרקציות נוספות באזור הכפר. במסגרת פינוק בכפר – תיערך מכירת תכשיטי גולדפילד וכסף ליד המלון, מכירת ספרים יד שניה ותקליטים, ובילוי ברחוב הלולים בהם חנויות קרמיקה, גלריה למשקפיים, עיצוב בעץ ממוחזר, תכשיטים, חנויות יד שניה ועוד.
לפרטים: 04-6900000
דוא"ל: [email protected]

לפרטים נוספים: שלומי מינץ, סמנכ"ל לקוחות, Kliger/BB&A יחסי ציבור ותקשורת – 050-8853121

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Kliger יחסי ציבור ותקשורת.