אמנית איילת גד
אמנית איילת גד
איילת גד
איילת גד
ננסי ינאי
ננסי ינאי
יצירה של סונדוס לחאם
יצירה של סונדוס לחאם
הזמנה לתערוכה
הזמנה לתערוכה
הודעה לעיתונות

איך אני עושה את זה? הפער בין תשוקה לשיגרה- גלרית בן עמי ביפו

גלרית בן עמי ביפו מציגה:

"איך אני עושה את זה" - תערוכת אמניות Artush
הפער בין תשוקה לשיגרה

פתיחה: 19-03-2016 נעילה : 2-04-2016

רבות נכתב על הקושי בחייו של אמן. הצורך להתמסר לחלוטין ליצירה ולעשות ויתורים בשם האמנות.
הקושי אף גדל יותר שמדובר באמנית.
מציאות חיינו מלאה בפעולות שמוגדרות שיגרה: ילדים, זוגיות, עבודה, בית, כביסה, ניקיונות, בישולים, אסתטיקה, חברות, ועוד אלף מטלות שמגדירות אותנו – נשים.
כל אישה תתחבר לרצון לפנות זמן לדברים שחשובים לה ברמה האישית, אבל כשאמנית מרגישה צורך בסיסי ליצור, זהו דחף חזק, שמגיע עד הרמה הפיזית. ובהעדר הזמן והפניות, הצורך רק גדל.
בין אם אמנית היא רווקה, שחייבת להתפרנס מתחום אחר ונשאר לה זמן מועט ליצור, ובין אם היא אמא שעסוקה בטיפול בילדים, החוויה היא זהה : געגוע, כמיהה, תסכול, מחשבות אין סופיות על יצירה וצורך עז לגעת בחומר.
בתערוכה הזו אנחנו לא מבקשות להגדיר אמנות פמיניסטית, אלה לפנות מקום לאותן נשים, שגם אם האמנות היא לא העיסוק היחיד שמגדיר אותן, הן מגדירות עצמן כאמניות. לעתים זה גובל בויתורים גדולים, ולעתים דווקא רגעי החסד אליהם היא משתוקקת, הם גלגל ההצלה של האמנית.
בתערוכה "איך אני עושה את זה", מציגות 20 אמניות מגוונות - הן בחומרי היצירה , בטווח הגילאים, השלבים בחיים וההתמודדות. כולן מגלריה Artush – גלריה אינטרנטית שמטרתה לקדם אמנים בתחילת הדרך ולהנגיש אמנות לקהל הרחב.
אמניות מציגות: ננסי ינאי , נורה פרות, מרים יוחבץ, איילת גד, ג'אנה סמירנוב, עינת מגולד,רונית קריסטל, מור חזן, סונדוס לחאם, עידית גולצווייג, איה מארק, רעות לביא, דנה ניצני, דניאל גרינפלד, שלי שמורק, אור קמינסקי, חן בלילי, ליאת דניאל, דינה ארגוב
למידע נוסף , מצאו אותנו בפייסבוק – גלרית בן עמי, נייד: 054-309-1821
הכניסה ללא עלות

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יח"צ גורר יח"צ – רותי ארן.