מפרסם: Connections PR
תאריך: 31/03/2016 13:08
נושא: אינטרנט ודיגיטל, חינוך
הודעה לעיתונות

עמותת אשנב תכשיר מורים לשימוש נבון ברשת האינטרנט במכללת קיי בבאר שבע

עמותת אשנב – אנשים למען שימוש נבון ברשת האינטרנט, תקיים ביום שישי הקרוב 1/4/16 במכללת קיי בבאר שבע יום הכשרה ייחודי לסטודנטים להוראה

במסגרת יום העיון, יעברו הסטודנטים יום הכשרה ייעודי באמצעות ד"ר אורלי מלמד, מעמותת אשנב במגוון תחומים בהם: סקירה כללית בנושא השימוש ברשת, שימוש נבון ואיכותי ברשת האינטרנט כאשר אנחנו כיצרכנים (צרכנים ויוצרים) של תכני מדיה ותגובות ברשת, סוגיות בחינוך לשימוש נבון ברשת ובעיות עמן התמודדו הסטודנטים בפיתוח של מערכי שיעור בנושא.
בנוסף יעברו הסטודנטים הרצאות בנושאי שיימינג, בריונות ברשת, עומס דיגיטלי והסחות דעת. בסיום יום העיון יעבדו הסטודנטים בקבוצות ויפתחו מערכי שיעור ופעילות תוך שהם מסתייעים בכלים החדשים ובגישות אליהם נחשפו במהלך היום.

ד"ר אורלי מלמד, חוקרת ומרצה לתקשורת באוניברסיטת בר אילן, חברה בעמותת אשנב, ציינה כי יום העיון מעניק לסטודנטים ולמורים מערך כלים ופרספקטיבה כיצד לבחון את תחום השימוש הנבון ברשת. יום העיון יאפשר למורים להבין את הנושא מקרוב ולדעת להתמודד איתו.

לדברי ד"ר שגית יעקובוביץ, יו"ר עמותת אשנב, אנו גאים בשיתוף הפעולה של עמותת אשנב עם המכללות להכשרת מורים בכל רחבי הארץ ושמחים על קיומו של יום עיון זה ממש בסמוך לתוכנית הטלויזיה בערוץ 2 שהתייחסה לנושא וטלטלה את עולם המורים וההורים. עתה יותר מתמיד זקוקים המורים והמורים שבדרך לכלים מקצועיים, תוך היכרות עם מחקרים עדכניים כיצד להתמודד עם הנושא הכבד של רשת האינטרנט והיישומים בסלולר.

עמותת אשנב – אנשים למען שימוש נבון באינטרנט, הינה עמותה התנדבותית שהוקמה בשנת 1999 להנצחתו של החייל ערן אדרת ז"ל, שלרשת היה תפקיד במותו.
העמותה, פועלת למען קידום מודעות הציבור הרחב: ההורים, הילדים ובני הנוער להשפעות החיוביות והשליליות של השימוש ברשת האינטרנט והרשתות החברתיות השונות על החברה וטיפוח שימוש מושכל ונבון בה. עד כה הדריכה העמותה באמצעות חיילים מתנדבים (בין השאר) למעלה מ –180,000 ילדים ובני נוער ברחבי הארץ, בדגש על הסכנות והסיכונים ברשת לילדים והנוער. העמותה מכשירה מורים להתמודדות עם הנושא, ומעבירה הדרכות להורים ובמקומות עבודה.
העמותה שותפה למיזמים רבים העוסקים בשימוש נבון ברשת בעולם הרשתות החברתיות ועולם הסלולר. העמותה, עורכת כנסים בתחומים רבים ומגוונים של שימוש נבון ברשת.
בנוסף לכך, שותפה אשנב במיזם של גוגל-Family safety center , המכיל תכנים ועצות לכל המשפחה בכל הקשור לגלישה נבונה ובטוחה ברשת.

מידע נוסף על העמותה באתר:
h[ttp://www.eshnav.org.il/]
נוכל לארח כתבים בהשתלמות בתיאום מראש בלבד!
לפרטים נוספים: ליאורה לייבוביץ, דוברת העמותה 0522-944237

Connections PR
0522-944237
077-2103104
http://m.bizmakebiz.co.il/a8dd71

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Connections PR.