מנשא חדש
מנשא חדש
הודעה לעיתונות

מנשא חדש מבית Baby Jogger Israel

== חדש: מנשא היפסטר מבית בייבי ג'וגר ישראל ==

מותג העגלות בייבי ג'וגר ישראל משיק מנשא חדש לתינוקות "היפסטר" שלMIAMILY , משוויץ. למנשא מושב מותן המעביר את המשקל למתניים ובכך מקטין את העומס על הגב ועמוד השדרה. המנשא הושק בעולם לראשונה דרך "Kickstarter" וזכה לתמיכה גדולה ברחבי העולם, הצליח לגייס פי 3 מהסכום המקורי אותו היה צריך על מנת לצאת לשוק הרחב.
המנשא בטיחותי, עם עיצוב אוגונורמי לנוחות מקסימאלית, מתאים לנשיאה קלה של התינוק ונוח גם לפרק זמן ארוך המאפשר הליכה בריאה ונכונה. המנשא ברמת בטיחות עליונה עם 3 מקדמי הגנה בקשירה ומאפשר 9 תנוחות נשיאה שונות: 3 עם מושב 1 בלבד, 3 עם רצועות כתפיים ו-3 עם רצועת כתף אחת.
המנשא הושק לראשונה דרך "Kickstarter" וזכה לתמיכה גדולה ברחבי העולם, הצליח לגייס 72,286$, פי 3 מהסכום המקורי אותו היה צריך על מנת לצאת לשוק הרחב. את המוצר יצרו אלסנדרו וסיסיליה משוויץ, הורים למיה ומילי, שחיפשו אחר מנשא שיהיה בריא עבור בנותיהן ולאחר שלא מצאו החליטו לייצר אחד משלהם. הם השיקו את המנשא דרך "Kickstarter" וזכו לאהדה ותמיכה רבה במנשא.
ההיפסטר מעוצב ומיוצר בהתאם להנחיות המכון הבינלאומי של פריקת מפרך הירך (HD) עם הדגש כי ירכיים של תינוקות הנישאים במנשא חייבות להיות מפושקות ותמוכות והברכיים צריכות להיות כפופות. תנוחת הישיבה של היפסטר היא התנוחה הבריאה והנכונה המכונה תנוחת צפרדע המאפשרת פיסוק רחב של הרגליים ומניעת רגליים שמוטות שעלולות לגרום להיפדיסלפסיה. ההיפסטר נבדק ואושר על ידי מעבדת SGS ובעל תקן אמריקאי ASTM F2236, תקן אירופאי EN71-3 ותקן אירופאי EN 13209-2:2005.
המנשא כולל כיסוי ראש ורפידות כתפיים מבד 100% כותנה הניתנים לכביסה, כיס צד למוצץ או בקבוק, תא קדמי לאביזרים הניתן להסרה ומשמש לאוורור התינוק ביום חם. למנשא לוק אורבני אופנתי והוא מגיע בצבעים אדום, שחור, ירוק, טורקיז או חול. אביזרים נוספים לרכישה: חגורת הארכה למותניים ורצועה לנשיאת צד.
המנשא מתאים לשימוש מגיל 3 חודשים ועד 3 שנים או 20 ק"ג.
מחיר: 600 ₪.
ניתן להשיג בחנויות הנבחרות, לפרטים נוספים חפשו בפייסבוק MiaMily Israel.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נובמבר יחסי ציבור.