מפרסם: נובמבר יחסי ציבור
תאריך: 04/04/2016 11:00
נושא: אופנה, צרכנות
יונידרס
יונידרס
הודעה לעיתונות

רשת אופנת ההלבשה לעבודה Unidress 9TO6 משיקה חנות וירטואלית חדשה

== רשת אופנת ההלבשה לעבודהUnidress 9-6 משיקה חנות וירטואלית חדשה
בשווי של 2 מיליון ש"ח
==

רשת האופנה לעבודה , משיקה חנות וירטואלית חדשה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח עם מגוון עצום של פריטים במחירים שווים לכל כיס. בחנות הוירטואלית fashion.unidress.co.il ניתן למצוא דגמים מבוקשים מתוך הקולקציה הנוכחית, הנמצאת גם בחנויות הרשת.
כחלק מהתרחבות רשת האופנה לעבודה Unidress 9-6, הוקם בימים אלו אתר חדש בכתובת: fashion.unidress.co.il. הרשת, השייכת לקבוצת יונידרס, מתאימה את עצמה לעולם הווירטואלי ומנגישה את מוצריה האיכותיים, אופנתיים וייצוגיים לקהל הרחב. יונידרס 9-6, הינה רשת חנויות המתמחה בביגוד לעבודה, הרשת פונה למגזר העסקי, וניתן למצוא בה ביגוד מקצועי ופורמאלי, בטווח מידות רחב (34-60).
בחנות הוירטואלית נמצא שפע פריטים ייצוגיים ומקצועיים להרכבת מלתחה ליום העבודה: החל מחולצות פולו, חולצות מכופתרות במגוון בדים, צבעים ודוגמאות, שמלות בגזרות מחמיאות, מכנסיים מחויטים לצד מכנסי בד ודגמ"חים, חליפות לנשים ולגברים, נעלי עבודה ובטיחות, וכן אביזרים משלימים כגון קרדיגנים, חגורות ועד להלבשה תחתונה. בנוסף לקטגוריות של נשים, גברים, קולקציית אקססוריז ומבצעים, וכן את קולקציית האופנה שעיצבה הסטייליסטית ליאת אשורי.

" UNIDRESS 6-9 מתמחה במתן מענה ופתרונות מקיפים לארגונים גדולים כקטנים ובשנים האחרונות , הרחיבה את הקולקציה עד לבעלי המקצועות החופשיים, שאומנם אינם נדרשים למדים, אך בהחלט לקוד לבוש מקובל. במהלך הזמן, לקוחות רבים פנו אלינו בבקשה למתן מענה של חנות בקרבת מגוריהם וזה הוביל לפתרון של אתר אונליין המאפשר רכישה בטוחה ותואם את הלך הרוח של הקונה העכשווי. גם באתר כמו בחנות, אנו מקפידים על איכות ומגוון הבגדים, תוך כדי שמירה על מחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס", לדבריה של דינה חזוט, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה".
חברת יונידרס, אשר הוקמה ב- 1973 ע"י גיורא סמואל ז"ל, הינה החברה הגדולה בישראל לייצור, שיווק מכירה והשכרה של ביגוד מקצועי, בגדי עבודה, נעלי עבודה ובטיחות. החברה מובילה את תחום ההלבשה המקצועית בישראל מאז שנות ה-70, ומשווקת את מיטב הבגדים, תוך התאמה מקסימאלית לתנאי האקלים וקוד הלבוש הישראלי.
לרגל השקת האתר החדש, על המחירים השווים לכל נפש הקיימים עד כה ברשת האופנה, 5% הנחה נוספים וכן משלוח חינם לרוכשים מעל ל250 ש"ח. fashion.unidress.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נובמבר יחסי ציבור.