מפרסם: אוצר תרבות
תאריך: 14/06/2016 23:04
נושא: מוזיקה, תרבות
רון מיניס
רון מיניס
אורי וידס
אורי וידס
אביחי לוי
אביחי לוי
הודעה לעיתונות

הפליינג אורקסטרה מארחים את דן תורן

תזמורת העתיד

The Flying Orchestra III

הפליינג אורקסטרה מארחים את דן תורן

●תופים: נדב לוזיה ● באס: אורון שיפמן ● קלידים: טמיר קדם ● מרימבה, ויברפון וכלי הקשה: עוז צלאל ● כינור: נדב פסט ● ויולה: מיכל ברקוביץ' ● צ'לו: גיא אילון ● צ'לו: יוליה פישר ● בסון: לילי יצחקי ● חצוצרה: פו סינגהנארט ● קרן יער: צביקי מורן ● טרומבון: איתמר שילה ●חליל: אפרת שר-שלום● קרן אנגלית: רפי לנדזבאום ● גיטרה וניהול מוזיקלי: יהונתן בר-אילן

יום חמישי 21 ביולי בשעה 20:30
מועדון הבסקולה , רחוב הרכבת 72 ת"א
כרטיסים ב 99 שקלים [באתר] או בטל 08-6340041

מי שמתגעגע ליצירות הרוק הגדולות של פינק פלויד, דיפ פרפל, מוזמן/ת להכיר את הפליינג אורקסטרה של יוני בר-אילן, מוזיקאי צעיר (30) ואוטודידקט.
בר-אילן אסף מוזיקאים צעירים ומחוננים מבמות הקונצרטים ומועדוני הרוק בישראל ואיגד אותם יחד. הפליינג אורקסטרה היא תזמורת מודרנית המשלבת מקצבים וקולות מתחום המוסיקה הפופולרית בצליל העשיר של התזמורת הקלאסית לכדי שפה חדשה, אקטואלית ונגישה לכל.
"זה אינו רוק, לא פופ או מוסיקה קלה. זו אינה מוזיקת עולם או מוזיקה לצ'יל-אאוט. זו אינה באמת מוזיקה קלאסית ולא לגמרי ג'אז. כל הסגנונות הללו נמצאים ביסודות של הפליינג אורקסטרה ורוקמים יחדיו צליל חדש: אלקטרו-קלאסי", אומר בר-אילן.
יוני (יהונתן) בר-אילן הוא ילד טבע עירוני. אחרי שסיים את בית הספר לאמנויות בת"א, הוא למד שנה אחת ברימון, ומגיל 16 המשיך לבדו. הוא "גדל" על מוזיקה קלאסית ורוק משנות ה-70. בגיל 9 התחיל לנגן על גיטרה חשמלית. ומגיל 14 מופיע על הבמות עם להקת הפרוג-מטאל דיסוננט.
עבד כבקליינר (עוזר טכני) עם שלל אמנים ישראלים וכטכנאי קול באולפני צוללת (למשל באלבומים של מוקי, אמיר לב, קובי אפללו) והפיק אלבומים ללהקות רוק עצמאיות.
הלחין אלבומים מחתרתיים, שלא הופצו בצורה מסחרית, כיום מלחין ומנהל את הפליינג אורקסטרה.
זה המופע השלישי של הפליינג אורקסטרה. כל מופע הוא אירוע חד-פעמי שבמרכזו עיבוד של בר-אילן ליצירה מוכרת. במופע הראשון שולב עיבוד של בר-אילן למוזיקה של פאנק זאפה, בשני לקונצ'רטו הראשון לפסנתר ברה מינור מאת באך. במופע הקרוב יבוצעו עיבודים לשירים של דן תורן וכן מוזיקה מקורית.
בר-אילן מקווה להקליט בקרוב את התזמורת ולהוציא לה אלבום רשמי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוצר תרבות.