מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 26/06/2016 10:01
נושא:
הודעה לעיתונות

איך בוחרים דוד שמש?

דוד שמש הוא המתקן הנפוץ ביותר לחימום מים לצריכה ביתית. במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים אותו באזורים שונים בארץ, ונבין איך אפשר לחסוך בהוצאות בלי לוותר על יעילות הדוד

דוד שמש נחשב למערכת חימום נפוצה בגלל שורה ארוכה של יתרונות מיוחדים. הוא חסכוני בחשמל, יעיל בצורה בלתי רגילה ומושלם למזג האוויר בישראל. אפשר לנצל את יתרונות הדוד בכל רחבי הארץ ולקבל ממנו מים חמים גם לצריכה ביתית וגם לצריכה תעשייתית. הדוד גם מתאים למי שרוצה לשמור על איכות הסביבה, כי הוא פשוט מנצל את השמש כמקור טבעי לחימום המים. בעזרת הדוד אפשר לקבל מים חמים לכל אורך השנה ולשפר את איכות החיים.

על אף האמור לעיל, רבים לא יודעים איך לבחור דוד שמש ומה ההבדל בין הדגמים. בגלל זה כדאי להיעזר בהמלצות הבאות:

א. נפח הדוד – הנפח משפיע ישירות על מחיר הדוד ועל כמות המים שהוא יספק. עקרונית, החישוב מתבצע לפי צריכה של 30-40 ליטר מים חמים ביום לאדם. המשמעות היא שבמשפחה של 3 נפשות יש צורך בדוד של 120 ליטר, לעומת משפחה של 5 נפשות שתצטרך דוד של 200 ליטר. מהבחינה הזו גם אין הבדל בין דודי שמש בנתניה וערים אחרות.

ב. חברה – פערי המחירים בין החברות שמייצרות דודי שמש מגיעים לעשרות אחוזים. המחיר מושפע מתו תקן, חומר בידוד, אחריות ושכבת פיצוי. ברכישת דודי שמש נתניה היא עיר טובה לבחירת חברה מבצעת, כי יש בה מגוון אנשי מקצוע ואפשרות לחסוך בהוצאות.

ג. מיקום התקנה – יש לשים לב למיקום ההתקנה של דודי שמש. התקנה על גג רעפים עולה יותר מהתקנה על גג שטוח, בהתאם לנפח הדוד. רצוי גם לשאול מראש על פינוי הדוד הישן ותחזוקה שוטפת של הדוד החדש.

איזה אביזרים מומלצים להתקנה על הדוד?

אביזרים נלווים עשויים לייקר את ההתקנה של דודי שמש בנתניה או בכל עיר אחרת, אבל הם משפרים את פעילות המערכת. אביזרי החובה הם שסתום אל חזור למניעת חדירת מים חמים בשעה של הפסקת מים אזורית, שסתום ביטחון פורק לחץ שמגן על הדוד במקרה של חימום יתר ומעמד בסיסי.

ברכישת דודי שמש נתניה היא עיר שבה אפשר להתייעץ עם המון אנשי מקצוע. כדאי לנצל זאת ולבחור את הדוד שמתאים לצרכי המשפחה או העסק. כמו כן, רצוי לבדוק מראש מה מרכיב את המחיר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.