ד"ר רום אליעז
ד"ר רום אליעז
הודעה לעיתונות

ד"ר רום אליעז מונה למנהל החממה הביו-טכנולוגית של חברת Merck בישראל וקרן ההשקעות שלה, Merck Ventures

ד"ר רום אליעז מונה למנהל החממה הביו-טכנולוגית של חברת Merck בישראל וקרן ההשקעות שלה, Merck Ventures, כמו-גם שותף בכיר בקרן Merck Ventures העולמית. בארבע השנים האחרונות, ניהל ד"ר אליעז את תחום המוצרים החדשניים של חברת טבע. לאורך יותר מעשרים שנותיו בתעשייה, החזיק בשורת תפקידי ניהול בכירים שכללו אחריות לתיק ההשקעות ופיתוח המו"פ בחברות דוגמת Pfizer וג'ונסון את ג'ונסון. הוא היה מנכ"ל חברת נסווקס בישראל, וחברות הזנק בתחומי הפארמה בישראל ובארה"ב, ויסד את קרן ההשקעות של אלרום, המתמחה בציוד רפואי, טכנולוגיות איכות סביבה וחברות ביוטק.
ד"ר אליעז פרסם יותר מארבעים מאמרים מדעיים, ורשם למעלה מעשרה פטנטים, רובם בתחומי ה-
Drug Delivery, Drug Targeting ו-Gene Therapy
הוא בעל תואר ד"ר בהצטיינות בהנדסה כימית וביוטכנולוגיה ממכון ויצמן ואוניברסיטת בן גוריון, פוסט דוקטורט באוניברסיטת קליפורניה בבית הספר לרפואה ורוקחות, תואר שני בהצטיינות בהנדסת כימיה וביוטכנולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני בהצטיינות מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד.
מחוץ לשעות העבודה, יסד ד"ר אליעז שתי להקות רוק בעמק הסילקון – MusiCA ו- YaRock, שביצעו קאברים למוסיקה ישראלית. הוא מחזיק ברישיון טייס פרטי, הוציא לאור שני תקליטורים בהם הוא מנגן בכינור, משיט יאכטות וצולל. בעל חגורה שחורה דאן 2 בטקוונדו ובאמנויות לחימה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ורד רהט-רוט דוברות ויחסי ציבור.