כנס הלקוחות הגדול ביותר בישראל בתחום ה- Service Desk

יום ג', 20 ספט' 2016 בשעה 08:30
מיקום: מרכז נא לגעת יפו
כתובת: רציף העלייה השנייה (מפה)
משך: 6 שעות וחצי
לוח זמנים
לוח זמנים
יום ללא תקלות
יום ללא תקלות
הודעה לעיתונות

כנס הלקוחות הגדול ביותר בישראל בתחום ה- Service Desk

ב- 20 לספטמבר 2016 יערך כנס הלקוחות הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בישראל בתחום ה- Service Desk (הידוע גם כ- Help Desk). הכנס נערך על ידי חברת SysAid (www.SysAid.com), שמערכת ה- Service Desk שלה הינה הנמכרת ביותר בישראל מזה 6 שנים ברציפות. הכנס נערך לרגל חגיגות הלקוח ה 500 של סיסאייד בישראל.

מערכת ה- Service Desk של סיסאייד משרתת בישראל ארגונים גדולים ובינוניים מכל מגזרי המשק. הן ארגונים אשר התקינו מערכת Service Desk בפעם הראשונה והן ארגונים שבחרו להחליף מערכת Service Desk קיימת.
משה אטיה, מנהל תחום מוצרים בקונסיסט מערכות (www.consist.co.il), אשר מייצגת את סיסאייד בישראל, מסביר: "כיום גם מנכ"לים, מנהלי כספים, יועצים ארגוניים וכל מי שיעדי הארגון והצלחתו עומדים לנגד עיניו, מבין את החשיבות האסטרטגית של מערכת Service Desk, הן ל'שורה התחתונה' והן להצלחתו של הארגון בטווח הארוך"
"מערכת Service Desk מודרנית מקצרת למינימום איבוד זמן שנובע מהשבתה של תהליכים עסקיים ומערכת אחרות. היא מונעת "בטלה סמויה" עקב תקלות וזמן מבוזבז בהמתנה לקבלת שירות. בכך היא מייעלת את הארגון וחוסכת לו כסף רב".
"בטווח הארוך" מסביר אטיה "מערכת Service Desk משפרת את רמת שביעות הרצון של עובדים ושל לקוחות. היא תורמת לנאמנות של עובדים ולקוחות לארגון ומקטינה את מספר הלקוחות שעוזבים את החברה עקב חוסר שביעות רצון מקבלת השירות".
המערכת של סיסאייד שמוטמעת ונתמכת בישראל ע"י קונסיסט מערכות, כוללת ממשק עברי מלא, פועלת במודל SaaS (בענן) או בהתקנה מקומית (On-premises) ותומכת באפליקציות לכל המכשירים הניידים המוכרים. יתרונה של המערכת הוא בין היתר, בגמישותה, תמיכתה בעברית ובזמן יישום קצר (בהשוואה למערכות אחרות).
עוד חשוב לציין כי סיסאייד (http://www.SysAid.co.il) הינה חברה ישראלית, המביאה את בשורת היזמות והחדשנות הטכנולוגית בתחום ה Service Desk לעשרות מדינות ברחבי העולם. המערכת מותקנת אצל מעל ל- 12,000 לקוחות ותומכת ב 35 שפות.
לינק לרישום: http://sysaid.vp4.me/kenes

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.