יצירת הכנסה פסיבית
יצירת הכנסה פסיבית
הודעה לעיתונות

הדרכת האינטרנט בשידור חי הגדולה ביותר שנערכה בישראל

ביום חמישי ה- 15 לספטמבר בשעה 20:30, תתקיים הדרכת אינטרנט שצפויה להיות הדרכת האינטרנט בשידור חי הגדולה שנערכה בישראל אי-פעם. ההדרכה שתועבר על ידי המומחה לכלכלת המשפחה גיל אורלי, תעסוק בדרכים שבהם משקי הבית יכולים להגדיל את הכנסתם, באמצעים פיננסים ורכישת נכסים. ההדרכה החינמית תתקיים ביום חמישי ה- 15/9 בשעה 20:30 ועד למועד זה ניתן עדין להירשם אליה.

נכון ל 13/9 נרשמו להדרכה מעל ל 3,000 איש והצפי הוא שעד לקיום ההדרכה ירשמו אליה יותר מ 7,000 איש שכ- 5,000 מהם ישתתפו בהדרכה עצמה. האחראים על הצד הטכני של ההשקה מסרו כי ההרצאה תועבר על גבי הפלטפורמה של Gotowebinar, השייכת לענקית הטכנולוגיהCitrix (סיטריקס). עוד נמסר כי מאחר הגרסה של הרגילה של המערכת מוגבלת לאירוח של עד 2,000 משתתפים מתנהל ברגעים אלה משא ומתן על הרחבת מספר המשתתפים ל- 5,000.
גיל אורלי מסביר: "נולדנו לתקופה בה רעידת אדמה היסטורית שהכתה בביטחון הכלכלי שלנו. והתוצאה? הרס טוטאלי של החיים כפי שהכרנו אותם: מקום עבודה אחד לכל החיים? אפשר לשכוח מזה. דירה במחיר שפוי? לא קיים. איכות חיים גבוהה משתי משכורות מכובדות? נדיר למדי".
״הזמנים השתנו, רובנו עדיין לא״, אומר אורלי "והכסף שאנחנו מרוויחים היום – ואין זה משנה אם מדובר ב-10,000, 15,000 או אפילו 40,000 שקלים לחודש – לא מוביל אותנו לביטחון כלכלי".
אם זאת מסביר אורלי כי "בכל רע יש גם טוב והיום יש יותר הרבה יותר אפשרויות להשגת ביטחון כלכלי". את הדרך להשגת הביטחון הכלכלי, הוא מתכוון להסביר בהדרכה החינמית, שתארך כאמור ביום חמישי ה- 15/9 בשעה 20:30.
להשתתפות בהדרכה החיה הגדולה ביותר שהתקיימה עד היום בישראל: http://tiny.cc/n7xsey

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.