מפרסם: מעוף תקשורת שיווקית
תאריך: 27/09/2016 22:55
עדכון: 27/09/2016 23:02
נושא: טכנולוגיה והייטק, כלכלה וכספים
מימין לשמאל: משה אטיה, מנהל תחום מוצרים בקונסיסט; שרית להב, מנכ"לית SysAid; עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט.
מימין לשמאל: משה אטיה, מנהל תחום מוצרים בקונסיסט; שרית להב, מנכ"לית SysAid; עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט.
500 משתתפים
500 משתתפים
הודעה לעיתונות

כנס הלקוחות של SysAid : "ארגון שלא יספק שירותי IT טובים יפסיד לקוחות"

"ארגון שעובדיו מקבלים שירותי מחשוב טובים יותר יכול לספק שירות טוב יותר ללקוחותיו". זאת היתה המסקנה העיקרית מכנס הלקוחות הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בישראל בתחום ה- Service Desk. הכנס התקיים בשבוע שעבר ב 20 לספטמבר 2016, לרגל חגיגות הלקוח ה 500 של SysAid בישראל. את הכנס ערכו חברת SysAid (www.SysAid.com) וקונסיסט (www.consist.co.il) אשר מייצגת אותה בישראל. מערכת ה- Service Desk של SysAid הינה הנמכרת ביותר בישראל מזה 6 שנים ברציפות.

שי כהן, מנהל מחלקת שו"ב ומיקור חוץ בחברת הביטוח 'הראל' הסביר כי הרצון לשפר את רמת השירות שמקבלים עובדי וסוכני הראל, המשרתים את לקוחותיה, הביא את 'הראל' לבחור במערכת ה- Service Desk של SysAid . כהן הסביר כי המערכת מאפשרת לעקוב אחר רמת השירות שמקבלים עובדי וסוכני הראל, על מנת שניתן יהיה לשפר אותה באופן מתמיד.
כהן תיאר את תהליך החלפת מערכת ה Service Desk הישנה של 'הראל' בזו של SysAid והסביר כי מה שהיה נדמה כתהליך מורכב של החלפת מערכות התגלה כתהליך מהיר וקל ליישום. כמו כן תאר כהן את האופן בו המערכת של SysAid ענתה על כל הציפיות והמטרות שהוגדרו מראש בחברת 'הראל' ואף מעבר לכך.
בני קמין, מנכ"לIT-IL Consulting , הציג את התפתחות מדע הרפואה מימי הרנסנס וערך השוואה בין המהפכה הרפואית למהפכת השירות בתחום ה IT שמתרחשת בימנו. כפי שמדע הרפואה התפתח אודות לתפיסה שמחלות אינן 'עונש משמיים' כי אם בעיה איתה ניתן להתמודד, כך יש לראות גם את התקלות שמתרחשות בארגון בתחום המחשוב: כאשר מחשב, רכיב, תוכנה או כל דבר אחר הקשור למחשוב דורש טיפול, במקום להתייחס אליו כאל 'גזרת שמיים' יש לבדוק את מקור הבעיה ולפתור אותה באופן יסודי.
בכנס הוצגו חידושים במערכת ה Service Desk של SysAid , המאפשרת לארגון לנהל את כל תקלות המחשוב בארגון בצורה פשוטה ויעילה. משה אטיה, מנהל תחום מוצרים בקונסיסט מערכות, הסביר כי השילוב של מערכת Service Deskושל תודעת שירות בקרב עובדי ה IT בארגון, מבטיח שרות טוב, מהיר, יעיל וחסכוני. "דרך הטיפול בתקלה והיחס למשתמש" הסביר אטיה "מהווים הזדמנות עבור מחלקת ה- IT להוכיח את יכולותיה המקצועיות ונחיצותה לארגון".
עודד משה, סמנכ"ל מוצרים בחברת SysAid סיפר על החידושים האחרונים מבית SysAid הכוללים בין היתר התממשקות לאפליקציות חיצוניות המאפשרות הרחבה של יכולות המערכת. כך למשל, מאפשרת SysAid להתממשק ל Slack, המשמשת מעין WhatsApp ארגוני ומאפשרת בין היתר ליצור קבוצות מומחים און ליין לפתרון בעיות מורכבות.
לפרטים נוספים ויצירת קשר: http://www.sysaid.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.