הודעה לעיתונות

יום רביעי שמח לכל המשפחה במבנה מגדלי תל אביב! מבחר הצגות ופעילויות לילדים ללא תשלום

אתם הולכים לאהוב את נובמבר 2016...
יום רביעי שמח לכל המשפחה במבנה מגדלי תל אביב!
מבחר הצגות ופעילויות לילדים ללא תשלום

"מבנה" מגדלי תל אביב ממשיכים לספק הצגות ופעילויות כיפיות ומהנות לכל המשפחה גם בחורף הקרוב, וכל זאת ללא תשלום ! ההצגות מתאימות לגילאי 2-5.

להלן לו"ז האירועים:

הבית של יעל –רביעי 2.11.16 , 17:00

יעל רוצה מאוד בית משלה. סל הכביסה גדול, אך צר מדי... מתחת לשולחן גם נעים ונחמד, אך אמא קיפלה את המפה והבית איננו.. מאוכזבת היא יוצאת לטיול בגינה ושם מוצאת ארגז עץ גדול.. האם הארגז יהפוך לביתה החדש ? כל זאת ועוד נגלה בסיפור "הבית של יעל".

קפטן קוקוריקו- רביעי 9.11.16 , 17:00

קפטן קוקוריקו ההרפתקן מטייל בעולם על מנת לגלות ארצות חדשות, ובחיפושיו המוגזמים אחר העושר הוא מוצא את האושר.. מופע סלפסטיק מוסיקלי ומצחיק לכל המשפחה !

האגדה על השיח הקטן - רביעי 16.11.16 , 17:00

בלב היער בין העצים הגדולים, גדל לו שיח קטן ורענן, אולם אבוי ! לשיח לא צומחים עלים והוא נשאר עירום ומכוער.. סיפור מרגש על כיבוד הזולת, קבלה עצמית, חברות ונתינה. עיבוד מוסיקלי של האגדה על השיח הקטן בליווי תפאורות ותלבושות.

סדנאות יצירה , רביעי 23.11.16 , 17:00
הסדנאות תתקיימנה במתחם המתנפח.

שיתוף פעולה עם קאנטרי קהילתי מגדלי תל אביב – רביעי 30.11 , 17:00
האיש שרק רצה - מסע בעקבות החמדנות של אדם השואף להיות כמו גרמי השמיים ולקבל את כוח השמש כדי להשיג עליונות על הטבע, אך מובס בסוף.
הצגה צבעונית ומוסיקלית בשילוב תנועה ומשחק, מתאימה לגילאי 5-9.

אודות קבוצת "מבנה"

קבוצת "מבנה", קבוצת הנדל"ן מהגדולות בישראל, פועלת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה מתמחה בייזום, רכישה, הקמה וניהול של מבנים המיועדים למטרות תעשייה, משרדים , הייטק, לוגיסטיקה, מתחמי קניות ומגורים. קבוצת מבנה' מאגדת תחת קורת גג אחת את חברות הנדל"ן הוותיקות והמוערכות: 'מבני תעשיה', 'כלכלית ירושלים' ו'דרבן'.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ליאת אריאב תקשורת ויחסי ציבור.