אפרת לוין ואביה שטרן בטקס. צילם בועז לוין
אפרת לוין ואביה שטרן בטקס. צילם בועז לוין
הודעה לעיתונות

תלמידים המאושפזים במרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל זכו באות ראש העיר למתנדבים מצטיינים

קבוצת "תעביר את זה הלאה" המורכבת מתלמידי ביה"ס מאור המאושפזים במרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל, זכו באות ראש העיר טירת כרמל למתנדבים מצטיינים תשע"ז, בטקס מכובד שנערך במעמד ראש העיר אריה טל, בכירי העירייה, אנשי חינוך, ועוד.

קבוצת התלמידים, בהובלת אפרת לוין – מרפאה בעיסוק ואביה שטרן – מורה לגינון טיפולי, מתנדבים במהלך שנת הלימודים בגן "סייפן" בטירת כרמל לילדים בעלי צרכים מיוחדים עם קושי שפתי. בשיתוף פעולה עם הגננת שרון, ועל סמך היכרות עם צרכיהם של ילדי הגן, הם מתכננים ויוזמים פעילויות המותאמות ליכולות הילדים: הצגה של הסיפור "אליעזר והגזר", הפרחת בלונים, שעת סיפור, בניית משחקים בחצר הגן, ציור על קיר הכניסה לגן, משחק עם הילדים, ועוד.

אפרת לוין הסבירה שתלמידי ביה"ס מאור שהם בעלי הפרעות רגשיות ונפשיות הסובלים מפגיעה בתחושת הערך העצמי, קושי בפיתוח יוזמה ואחריות, וקשיים חברתיים, יוצאים לקהילה ומצליחים לגייס כוחות למרות בעיותיהם ולתרום לזולת. כל השבוע הם חושבים מה ייגע ויצחיק את הקטנטנים בגן, מה עוד אפשר לעשות עבורם, ומאושרים מהשמחה שהם גורמים לילדים. לוין אמרה שהיא חשה גאווה עצומה בתלמידיה.

יעל לוין – מנהלת ביה"ס מאור, אמרה שהיא מאד מעריכה את התלמידים על נתינתם מכל הלב, תוך שהם מתמודדים עם המורכבות של חייהם, וביקשה להודות לאנשי טירת כרמל – עובדי הגן, אנשי הרשויות, על שהם פותחים את ליבם לקראת האחר ונותנים לבני הנוער הזדמנות להשתלב בקהילה ולעשות צעדים של עצמאות ותרומה לזולת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדנה דור-און יחסי ציבור.