מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 28/11/2016 14:57
נושא:
eBay
eBay
הודעה לעיתונות

אופטיקנה מצטרפת לענקית המסחר המקוון eBay

רשת אופטיקנה מצטרפת לענקית המסחר המקוון eBay ומשיקה לראשונה חנות מקוונת:

  • החנות מיועדת לקהל הישראלי – חיפוש המוצרים ושירות הלקוחות יוצעו בעברית
  • בחנות יוצעו למעלה מ- 1500 דגמים של משקפי שמש וקריאה של מיטב המותגים
  • אופטיקנה מתחייבת לאספקה תוך ארבעה ימים לבית הלקוח, משלוח חינם, ואפשרות החזרה ללא תשלום עד 30 יום
  • מבצעים מיוחדים לבלאק פריידי למגוון דגמים – החל מ-199 ש"ח

בעוד שרשתות ישראליות רבות, מחזיקות באסטרטגיה של שווק באמצעות אתרי הבית שלהן, רשתות ומותגים רבים בעולם הבינו את היתרון שבחנות מותג רשמית ב-eBay.

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל: "הפלטורמה של eBay היא המקום הטבעי למוכרים ישראלים קטנים ובינוניים וכמו גם לרשתות קמעונאיות ישראליות גדולות, המעוניינות לפנות לקהל רחב ככל האפשר בארץ ובחו"ל, וליהנות מממשק קל ונוח. לצד קמעונאיות ישראליות שפונות לקהל בחו"ל באמצעות eBay, ביניהן מיכל נגרין, שורש, חברת הקוסמטיקה אהבה ואחרים, למעשה עד היום לא הוקמה חנות eBay שניתן את מרבית מוצריה לחפש בשפה העברית ושפונה מבצעים ייחודיים המותאמים ללקוח הישראלי.

היום, ביחד עם אופטיקנה, אנו שמחים לחדש ולהשיק את חנות המותג הרשמית של אופטיקנה על גבי פלטפורמת eBay. בשנת 2015 קנה הצרכן הישראלי משקפיים מסוגים שונים ב- eBay בהיקף של מאות אלפי דולרים ומחיר ממוצע של כ-100 דולר לזוג משקפיים. כעת, הצרכן יוכל לחפש בעברית את המילה "אופטיקנה" ב- eBay ולהינות ממגוון של למעלה מ- 1500 דגמים, כולל משקפי שמש ומסגרות משקפי ראייה, המחיר המוצע ללקוח הינו סופי וכולל מיסים, משלוח החזרות, מבצעים מיוחדים ואספקה מהירה תוך 4 ימי עבודה. כמו כן מעבר לשיטח חיפוש המוצרים שתתבצע בשפה העברית גם שירות הלקוחות יוצע לצרכן הישראלי בשפה העברית".

לדברי מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "הבנו שישנו פלח שוק של צרכנים ישראליים שמעדיפים לקנות ב- eBay מטעמי נוחות, אמון ומגוון. לצד זה, השקת חנות אופטיקנה הרשמית ב- eBay, בשיתוף סוכנות האיקומרס Go Global, הינו המשך לאסטרטגיית האונליין של אופטיקנה: "אופטיקנה בכל מקום" (Omnichannel). החנות הגדולה ביותר של אופטיקנה תהיה למעשה ב- eBayותהיה ערוץ משלים למלאי הסניפים וכן ערוץ משלים גאוגרפית. כהשוואה – אם חנות סטנדרטית מציגה כאלף מסגרות שמש וראייה, ב- eBay נציג פי 3 מכך. נציג קולקצייה בלעדית, במחירים תחרותיים – מגוון רחב של דגמים שלא ניתן למצוא בסניפי אופטיקנה או בישראל בכלל, כולל דגמים ממותגים ייחודיים. למעשה אופטיקנה מציבה כאן סטנדרט קניה חדש ללקוח הישראלי בתחום האופטיקה – משלוח אקספרס חינם עד הדלת, החזרות חינם עד 30 יום".

לקראת הבלאק פרידיי – אופטיקנה מציעה מחירים מיוחדים על מגוון מותגים כמו: Ray Ban ב- 299 שקל, Vogue ב- 199 שקל, אוקלי ב-299 שקל, בולה ב- 249 שקל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.