הודעה לעיתונות

משק יין הנס שטרנבך Hans Sternbach Vineyard

הנס שטרנבך: חגיגת סיום הבציר והשקת עמק האלה 2016 .Nouveau
יום שישי הקרוב 2/12/2006 , מעשר בבוקר ועד שש לפנות ערב

"משק יין הנס שטרנבך", מגבעת ישעיהו שבעמק האלה, יציין ביום שישי הקרוב (2.12.2016, בין השעות 10 בבוקר ל18.00) את סיום הבציר והשקתו של ה"יין החדש" "עמק האלה 2016" ,.Nouveau זה יקרה בסוכת הגפנים של המשק. במקרה של מזג אוויר סגרירי, יתקיים האירוע בתוך מבנה היקב.
אומר גדי שטרנבך בעלים ויינן ראשי: " מכירת עמק האלה 2016 תהיה בשלב זה בתפזורת בלבד. הביאו אתכם כלים למילוי היין, או קבלו אותו בבקבוקי פלסטיק ממוחזרים של מים מינרלים, שנעמיד לרשותכם".
עמק האלה 2016 הוא יין אדום, העשוי ברובו מענבי סירה.
בהזדמנות זו יוכלו לקוחות היקב וידידיו לטעום מיינות היקב, קיימים ועתידיים. משק יין הנס שטרנבך הינו מהיקבים המובילים בארץ במכירת "יין עתידי", ובו לקוחות היקב רוכשים את היין כבר בשלבי הייצור המוקדמים שלו – ולעיתים בטרם הבציר - ובכך מבטיחים לעצמם את מחירו בתום ייצורו כשנתיים-שלוש אחר כך. המבקרים יוכלו כמובן בהזדמנות זו אף לרכוש את היינות של היקב שהושקו בחודש ספטמבר גָ'נָבָּא רזרב 2013, לה-ג'נבא 2013 ונחל חכליל 2014.
במשק יין הנס שטרנבך פועלת אף מסעדה ים תיכונית-כפרית, והוא תהיה פתוחה. עם המנה העיקרית יוגש לכל סועד שירצה בך, כוס יין "עמק האלה 2016" על חשבון המשק.

***
משק יין הנס שטרנבך הוקם לפני כ- 20 שנה על ידי גדי שטרנבך ורעייתו שולה יפת.
גדי, יליד ירושלים, היה בעברו רועה צאן, מדריך טיולים (בעיקר בסיני), הרפתקן וטבח.
מסבו ירש את האהבה ליין ואת הידיעה, שאפשר לעשות יין טוב בישראל. בשיטוטיו בעולם נולד בו החלום לגדל ענבים, לייצר יין, ולארח. ברבות הימים התיישב בגבעת ישעיהו שבחבל עדולם, נטע כרם והחל להגשים את חלומו. משק יין הנס שטרנבך מייצר כ- 15,000 בקבוקים בשנה, יינות אדומים, לבנים וורודים. הענבים מכרם המשק ובשעת הדחק גם מכרמים שכנים בנחל חכליל. הנס שטרנבך, אביו של גדי, שעל שמו נקרא המשק, לא היה מעורב בהקמתו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ריבלין תקשורת המונים.