מפרסם: פביאן אנד סיסיליה
תאריך: 08/01/2017 13:50
עדכון: 09/01/2017 13:32
נושא: מוזיקה
תמונת יחצ
תמונת יחצ
הודעה לעיתונות

אדי ונועה-"שכחנו לאהוב"

אדי (26, ת״א) ונועה (29, פ״ת) הכירו לגמרי במקרה.

או שלא?

הם הוגרלו למשימה משותפת במסגרת לימודיהם בבית הספר למוזיקה רימון, נועה שלפה מתוך כובע פתק עם השם ״אדי״, ומכאן והלאה- הם יהפכו לאחד.

החיבור האישי והיצירתי היה מיידי. הם החלו ליצור ולהופיע יחדיו, השילוב המיוחד של קולותיהם הפך לסימן ההיכר שלהם. מוזיקלית, אדי ונועה חולקים אהבה משותפת לשירה ולזמרים ויוצרים דוגמת בוב דילן ועמיר לב, כמו גם לאלילי נעוריהם פורטיסחרוף. יחדיו, הם מולידים יצירה מרעננת ומיוחדת, המשלבת טקסטים ייחודיים עם מלודיות מעניינות והרמוניות קוליות מהפנטות.

אדי סיון, כבר בגיל 9 כתב, ניגן על הבס ושר בלהקה שהוקמה בבית הספר היסודי שלו ובמקביל שר במקהלה.
המוזיקה והיצירה ליוו אותו בכל שלב בחייו, בלהקות בתיכון, דרך הצבא, שם ניצל את השמירות כדי לכתוב שירים בראש, ובחלוף הזמן ניגן לחייליו בשמירותיהם, ועד לרימון.
מאז ומתמיד כמעט לכל מקום שאדי הולך הגיטרה, המחברת והעט (או ה״פתקים״ באייפון) באים איתו- ואיתם הוא יוצר, מלחין שר ומופיע.
נועה הובני, אמנית מלידה- שרה ומלחינה על פסנתר, למדה משחק ומחול, כאחות למשוררת היא חונכה לא להתפשר על אף מילה שהיא כותבת, וברימון החלה להופיע ולפתח את עצמה כזמרת-יוצרת. בזמנה הפנוי, חוץ מלכתוב, לשיר ולנגן, נועה מלמדת יוגה. קולה הקסום, הגשתה הדרמתית וכתיבתה האמיצה ייחדו אותה כיוצרת ברימון וגרמו לאדי להתחבר אליה הרבה לפני שהכירו, כשהייתה עולה מול כל הכיתה בקורס שלקחו יחדיו, שרה וחולקת את סיפוריה האישיים באומץ רב על הפסנתר.

עכשיו, הם מרגישים מנוסים, בשלים ושלמים להביא לאוזניכם את יצירתם המשותפת. הסינגל הראשון שלהם ,״שכחנו לאהוב״ ,הוא שיר מתוק-מריר שנכתב לאותה משימה שחיברה ביניהם מלכתחילה, ביחד הם ישבו על הדשא כשהשורות והלחן יצאו מהם, נועה לא רצתה לדעת, אדי לא רצה לשמוע, וביחד הם לא הבינו איך הם שכחו לאהוב.
על ההפקה של השיר אחראי לא אחר משמוליק נויפלד, ששמו הולך לפניו.

רציתם צמד שמביא יצירת אינדי עם נגיעות פופ, רוק ופולק, כתיבה בלתי מתפשרת, וכל זה בעברית?
ובכן.. אדי ונועה כאן עכשיו, ליחצו פליי:)

===========

הסינגל שלנו, (מופץ גם בלינקטון מה8/1/17):

אדי ונועה- "שכחנו לאהוב"

https://www.youtube.com/watch?v=hPoxKKvCHCQ&t=5s

בפייסבוק:

https://www.facebook.com/EddyandNoa

הופעות:

24/1- לולה בר, באר שבע
9/2- בר גיורא, תל אביב
14/2- אורבנו, תל אביב

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פביאן אנד סיסיליה.