הודעה לעיתונות

פסטיבל עין גב 2017: יומולדת 90 לנעמי פולני, ערב מחווה לנורית הירש ואודישנים ל'כוכב הבא לאירוויזיון'

פסטיבל עין גב ה-74 מסתמן כאחד העמוסים ביותר באירועי שיא ובנציגים מהשורה הראשונה של הזמרים בישראל * שלושה ימים (12-14 באפריל) של התרפקות על מיטב הזמר הארצישראלי * רונה קינן, יהורם גאון, רוני דלומי, בועז ואורי בנאי, ליאור ויותם ייני יציינו 90 שנה לזמרת, הרקדנית, הכוריאוגרפית והבמאית הכי מזוהה עם להקות צה"ל * קובי אפללו, רוני דלומי, רבקה זוהר ולירון לב וגם ילדת הפלא גאיה ממן – ישירו בערב הוקרה לנורית הירש * וזה עוד לא הכל: אנשי 'הכוכב הבא לאירוויזיון' יגיעו אל הפסטיבל על מנת לקיים אודישנים לקראת העונה הבאה

האירוע המרכזי בפסטיבל עין גב השנה יהיה "פרח הלילך" - (בערב הראשון, יום רביעי ה-12.4.17). מופע הוקרה לאחת המלחינות הישראליות הפורות והאהובות ביותר: נורית הירש. להיטים עבריים שכבר הפכו לחלק ממנגינת חיינו, כמו 'בן יפה נולד' (בביצוע רבקה זוהר ולירון לב), 'בפרדס ליד השוקת' (יהורם גאון), 'בלדה לשוטר' בביצוע מרגש במיוחד של קובי אפללו, מחרוזת שירי להקות צבאיות ועוד. אחת האטרקציות שבלי ספק תהפוך לשיחת חול המועד תהיה הופעתה של ילדת הקסם גאיה ממן (בת 10), שתשיר את 'ללכת שבי אחרייך', במקור של אילנית. עוד תככב בערב הזה רוני דלומי, אשר תשתף פעולה עם תזמורת 'סימפונט רעננה' בניהולו המוזיקלי של דודי זבה, בביצוע מיוחד של השיר 'פרח הלילך'.
האורח המרכזי בערב יהיה שר התקשורת והשר לפיתוח אזורי צחי הנגבי. לצידו יושיבו המארגנים את יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג.
באותו יום (12.4), בשעות אחר הצהריים, ינחתו על הטיילת בנמל עין גב אנשי צוות התוכנית 'הכוכב הבא לאירוויזיון' ויקיימו במקום אודישנים לתוכנית הריאליטי אשר תקבע מי ייצג את ישראל באירוויזיון הבא באוקראינה. את האודישנים תנחה שרל'ה שרון, הכוכבת הבלי מעורערת של עמק הירדן והסביבה.
הערב השני של הפסטיבל (13.4.17) "הכל זהב" יוקדש ליצירתה של אחת מענקיות התרבות בכל הזמנים: נעמי פולני חוגגת השנה את יום הולדתה ה-90 וזו הזדמנות נפלאה להעלות לבמה אחת גלריה ישראלית מגוונת ומפתיעה: רונה קינן, ליאור ויותם ייני, אורי ובועז בנאי, מיטל טרבלסי, משה בקר, אבי סינגולדה ועוד.
בשישי בערב, היום השלישי של הפסטיבל (14.4) תקיים שרל'ה שרון את האמא של כל השירות-בציבור על הטיילת בנמל עין גב.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עמי כברי תהודה ויחסי ציבור.