הודעה לעיתונות

התפקיד החדש של דודו זקן: דירקטור במרכז הישראלי לאפוטרופסות

התפקיד החדש של דודו זקן: דירקטור במרכז הישראלי לאפוטרופסות
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
הוועדה הממנה של המרכז הישראלי לאפוטרופסות, בראשות השופט בדימוס תיאודור אור, מינתה את המפקח לשעבר על הבנקים כחבר מועצת הנאמנים

הוועדה הממנה של המרכז הישראלי לאפוטרופסות (הקרן לטיפול בחסויים), בראשות המשנה לנשיא בית משפט העליון בדימוס, תיאודור אור, אישרה את מינויו של המפקח על הבנקים וחבר הנהלת בנק ישראל לשעבר, דודו זקן, כחבר מועצת הנאמנים של המרכז הישראלי לאפוטרופסות.

דודו זקן, בוגר תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים, התמחויות מימון ובנקאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים, מילא בשלושת העשורים האחרונים שורה של תפקידים בכירים בבנק ישראל, החל מעוזר מחקר, מנהל יחידת פיקוח והערכה, ממונה על הערכה מוסדית ורישוי ועד למינויו בשנת 2011 כמפקח על הבנקים וחבר הנהלת בנק ישראל, תפקיד בו כיהן עד אוגוסט 2015. מאז הוא משמש כחבר ועדת השקעות וועדת אשראי בקרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר – עמיתים וכן מרצה בקורס בנקאות ורגולציה באוניברסיטה העברית בירושלים.

דודו זקן מצטרף למועצת הנאמנים של המרכז הישראלי לאפוטרופסות, בראשות עו"ס מוטי וינטר, לשעבר סמנכ"ל בכיר במשרד הרווחה, הכוללת את פרופ' לאה אחדות, לשעבר סמנכ"לית מחקר ותכנון במוסד לביטוח לאומי, פרופ' ז'ק מישל, שמילא שורת תפקידים בכירים בבית החולים הדסה בירושלים, עו"ד יהושע שופמן, לשעבר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה ושני נציגי משרדי הממשלה, עו"ד רני נויבואר (משרד המשפטים) ועו"ס איילה מאיר (משרד הרווחה).

המרכז הישראלי לאפוטרופסות – הקרן לטיפול בחסויים, בניהולו של ד"ר זאב פרידמן המשמש בתשע השנים האחרונות כמנכ"ל המרכז, הינו תאגיד האפוטרופסות הגדול והוותיק בישראל, שהוקם בשנת 1977, על-ידי האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים. המרכז מספק רשת הגנה, ביטחון ודאגה לאלפי אנשים בכל הגילאים – ילדים, צעירים, בוגרים וקשישים, שאינם יכולים או מסוגלים לדאוג לעצמם, ובית המשפט לענייני משפחה מינה להם אפוטרופוס, שידאג לכל צרכיהם. המרכז נותן שירות בפריסה ארצית, באמצעות צוות רב מקצועי, בארבעה מחוזות: חיפה והצפון; תל-אביב והמרכז; באר-שבע והדרום; ירושלים והסביבה. מועצת הנאמנים של המרכז מורכבת מנציגי ציבור בתחומי הכלכלה, העבודה הסוציאלית, הרפואה, המשפט ועוד וכן נציגים בכירים של משרדי המשפטים והרווחה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוד גולן - אסטרטגיה ותקשורת.