מפרסם: מרום תקשורת
תאריך: 31/10/2017 12:53
נושא: נדל"ן
המזרקה בפרויקט היוקרתי (view point הדמיות)
המזרקה בפרויקט היוקרתי (view point הדמיות)
מוזיאו רזידנס-כך זה נראה מבפנים (view point הדמיות)
מוזיאו רזידנס-כך זה נראה מבפנים (view point הדמיות)
הודעה לעיתונות

שיתוף הפעולה בין חברת המטבחים Bulthaup לחברת 'האחים ישראל' נשא פירות: 5 דירות נמכרו השבוע בפרויקט היוקרה Museum Residenc

חברת 'האחים ישראל' מדווחת על מכירת 5 דירות בשבוע האחרון בפרויקט היוקרה 'מוזיאון רזידנס' בעקבות קמפיין חדש המעניק לעשרת הרוכשים הראשונים בשלב ג' מטבח מאובזר בשווי 200,000 ₪ של חברת המטבחים הבינלאומית Bulthaup

תנופת המכירות בפרויקט היוקרה 'מוזיאון רזידנס' נמשכת גם בשלב החדש שנפתח לאחרונה למכירה.
בקמפיין החדש של חברת 'האחים ישראל' בשיתוף חברת מטבחי היוקרה 'בולטהאופ', ניתנת הטבה ייחודית - מטבח יוקרתי מאובזר בשווי 200,000 ₪ של חברת המטבחים העולמית בולטהאופ
(Bulthaup )לעשרת הרוכשים הראשונים בשלב ג' בפרויקט .
חברת המטבחים היוקרתית Bulthaup נוסדה בשנת 1949 כמפעל רהיטים קטן בבוודנקירשן, באזור בוואריה בגרמניה. המייסד שעל שמו נקראת החברה הוא מרטין "בולטהאופ". בולטהאופ מתבססת על הסגנון הבינלאומי ועל אסכולת הבנייה של "הבאוהאוס"- עיצוב מינימליסטי, צורות גיאומטריות פשוטו וקו נקי. בישראל נתפס המותג "בולטהאופ" כסמל סטטוס ליוקרה ואיכות. "בולטהאופ" מככבת בבתיהם של מלכת אנגליה, דסטין הופמן, רוברט דה-נירו, ג'ורג'יו ארמאני, ג'יל סנדר, פרנק גרי, ואחרים.
כאמור, כבר במהלך השבוע הראשון להשקת הפרויקט נמכרו 5 דירות של 5 חדרים כל אחת בעלות שנעה בן ל 4.4-4.6 מיליון ₪, ובסך כולל של כ-22 מיליון ₪.
מדובר בדירות של חמשה חדרים בשטח של כ- 124 מ"ר במפלס אחד, חלקן עם גינות בגודל של בין 40-100 מ"ר ולכולן מרפסות בגדלים שונים .
רוכשי הדירות ייהנו גם מ2 חניות פרטיות ומחסן.
השלב השלישי בפרויקט Museum Residence היוקרתי של חברת הבנייה הוותיקה 'האחים ישראל' כולל 7 בניינים מרווחים בני 6 דירות בכל בניין,
כשבסך הכול יימכרו בשלב ג' 42 דירות בנות 4,5 חדרים, עם מפרט טכני עשיר ביותר.
פרויקט ""Museum Residence של האחים ישראל , נבנה על עתודת הקרקע הפרטית האחרונה בשכונת ניות , בשטח של 22 דונם. הפרויקט כולל 4 שלבים , השלב הראשון כבר מאוכלס , השלב השני צפוי להתאכלס בקרוב והשלב השלישי, שמושק בימים האחרונים, צפוי להתאכלס בעוד כשנה וחצי.
פרויקט " "Museum Residenceמשתרע על שטח של כ- 20 דונם וכולל 15 מבנים בני 4 מפלסים כל אחד, על המדרון הדרומי של מוזיאון ישראל סמוך לרחובות נווה שאנן, י.צ מיכאלסון ונחמן אביגד. מדובר באחד המגרשים היוקרתיים ביותר בירושלים, הפרויקט מצטיין במיקום נוח לכניסה וליציאה מהעיר ומשתלב באחת השכונה השקטות ויוקרתיות ביותר באזור. כל הדירות בפרויקט בעלות מערכת מיזוג אוויר דירתית ותריסים חשמליים. אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות ובמספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין היכול להגיע עד 9 דיירים לכל היותר. מדובר בתכנון חריג יחסית לבנייה חדשה המתאפיינת בבנייה לגובה ובפנייה למספר רב של דיירים.
בין הבניינים נבנה מרחב ציבורי של רחובות הולנדים ללא כניסת תחבורה ציבורית או פרטית, טיילת פנימית לג'וגינג, גינה שכונתית מודרנית עם אזורי ישיבה מוצלים, מזרקה מרכזית ושטחים ירוקים ומשחקיית ילדים לרווחת תושבי הפרויקט. בבניינים נתן למצוא שילוב של לובי מעוצב, חדר מחסן וחנייה תת קרקעית.
בשכונת ניות בכלל וברחוב מיכאלסון בפרט מתגוררים כיום חלק מהשופטים המוכרים במדינה, כולל שופטי בית המשפט העליון, רופאים רבים מהדסה, מנכ"ל בנק, עורכי דין ועוד בעלי מקצועות חופשיים. בהחלט אוכלוסייה ברמה האיכותית והסוציו אקונומית הגבוה ביותר שיש כיום בעיר הבירה.
"השקעה בדירה בפרויקט Museum Residence נבונה ביותר" אומר יונתן ישראל, סמנכ"ל השיווק של האחים ישראל. הפרויקט, הצמוד למוזיאון ישראל, הוא אחד הפרויקטים המעטים אשר נבנים כיום במרכז העיר על קרקע בבעלות פרטית ולא קשורה לכנסיה זו או אחרת, כך שהדיירים כאן לא יקבלו עוד כמה שנים דרישות לשלם סכומי עתק לכנסיות השונות עבור המשך חכירת הקרקע". אני צופה לעלייה של עשרות אחוזים בערך הדירות בפרויקט זה. כבר היום נהנים רוכשי הדירות הראשונות בשלב א' של הפרויקט שאוכלס מעלייה של כ-30% אחוז בשווי הדירות שרכשו רק לפני כשנתיים וחצי,.
החברה שמובילה את הפרויקט היא חברת האחים ישראל שהינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות והיציבות ביותר בשוק הנדל"ן בישראל. החברה הוקמה בשנת 1964. עד לשנת 2017 בנתה החברה למעלה מ- 38,000 יחידות דיור במגוון רחב של פרויקטים בערים שונות בישראל ובמדינות נוספות בעולם. אחד החוזקות הבולטות ביותר בחברה היא יציבותה הפיננסית, דבר המבדיל אותה ממרבית חברות הנדל"ן בארץ. יציבות שתוחזקה במשך שנים, מפרויקט לפרויקט וללא אקרובטיקה עסקית או מינופים פיננסים.
בשל איתנותה הכלכלית, מתנהלת החברה במודל עבודה יחסית חריג בנוף המקומי. תהליך שיווק הדירות, בשונה ממרבית חברות הנדל"ן בישראל, מתחיל לאחר בניית 25% ממספר הדירות בכל פרויקט, ולא לפני תחילת עבודת הבנייה, כפי שניתן לראות היום בשוק הנדל"ן המקומי. גם בפרויקט MUSEUM RESIDENCE החלה חברת האחים ישראל בשיווק הפרויקט לאחר שכמה בניינים כבר עמדו על תילם. התפיסה הייחודית של האחים ישראל היא למכור דירות שאפשר לראות בעין ולא דירות על הנייר.

לפרטים נוספים לעיתונאים בלבד- מרום תקשורת:
טל מרום מלובץ 053-7769609
מאיר כהן 050-8739840

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרום תקשורת.